Gå til innhold

Løp i Oslo til sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noe oversikt eller peiling på ulike løp i Oslo til sommeren igjen? Tenkte å begynne å trene meg opp til noe løp men aner hva som er hvor, når og hvor langt. Eneste jeg har hørt om er Sognsvann rundt med sola eller noe.

Anonym poster: 0e5cdb5b2be7ef21ec8b5aa1f29f7a83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har noe oversikt eller peiling på ulike løp i Oslo til sommeren igjen? Tenkte å begynne å trene meg opp til noe løp men aner hva som er hvor, når og hvor langt. Eneste jeg har hørt om er Sognsvann rundt med sola eller noe.

På våren har du Sentrumsløpet (10km gateløp) på høsten har du Oslo maraton med 3km, 10km, halv og hel maraton.

Skrevet

På våren har du Sentrumsløpet (10km gateløp) på høsten har du Oslo maraton med 3km, 10km, halv og hel maraton.

Takk. Så på Oslo maraton kan man velge litt selv hvor langt man vil teste seg. Det var jo ikke dumt :-)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Nordmarkstraveren/halvtraveren. I august i Maridalen. Foregår på skogsløyper og grusveier.

KK-Mila på høsten - rent jenteløp.

Skrevet

Kan følge med her, alt som er av løp pleier å legges ut her. Mange å velge i i Oslo! Ikke lagt inn data for neste sommer enda, men de fleste løp som var i år, gjentas nok til neste år også.

http://db.kondis.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...