Gjest Zalomine Skrevet 21. februar 2004 #1 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg bare lurer jeg... etter mine erfaringer med nedtellingstidtakeren på mobilen min, mer omtalt her For øyeblikket er det 11 minutter siden jeg satte den på nedtelling av 5 minutter, og enda påstår den at det er 3 minutter igjen. Slikt blir det meget mørke boller av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. februar 2004 #2 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg trodde man kunne, men etter å lest historien din er jeg alvorlig i tvil... Må sjekke min egen å se om jeg opplever noe lignende. Hvordan telefon har du? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 21. februar 2004 #3 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg trudde også man kunne stole på dem... Jeg har en Nokia 3510i. Den er ganske ny, og har aldri gitt meg noen store problemer. Jeg vet at mange er skeptikse til Nokia, men dette er min 3. nokia-telefon (av totalt 3 telefoner) og jeg har aldri hatt noe trøbbel med dem jeg. Dette er jo ikke et stort problem... annet enn at vi antakelig rydder langt mer enn 15 minutter, og bollene ble lettere brune... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #4 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg hadde også en nokia 3510 i men har aldri vært særlig fornøyd med den ( har stort sett bare hatt nokia og er generelt fornøyd ) Har vel og merke aldri hatt problemer med nedtellingstakeren, men min ville ikke fungere når det var kaldt, den sluttet og ringe osv osv. Så nå har jeg vært ute og kjøpt en nokia 5100 og har foreløpig ikke hatt noe tull med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 21. februar 2004 #5 Del Skrevet 21. februar 2004 Sambo skal ringe til der vi kjøpte den på mandag (fordi han er hjemme og kan ringe og dra dit, mens jeg er på jobb) og høre om de ikke kan fikse den... softwaer eller noe slikt kanskje? Det er jo ikke neon big deal at nedtellingstidtakeren ikke funker, men telefonen er ganske ny, og funker den ikke, da blir jeg irritabel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå