Gå til innhold

MÅ ned i vekt.. trenger innspill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, jeg er 168 høy og 64 kilo. Trenger gå ned til 58 kilo, men dette er visst ikke lett da jeg sprekker hele tiden. Har gått ned 6 kilo siden mai så er jo på vei men redd jeg ikke skal klare så mye mer...

Noen med samme utgangspunkt som meg som vil være med og motivere hverandre?

Og til dere andre som har klart det, hvordan gjorde dere det?

er ganske flink med treninga men er dessverre ikke flink nok med kostholdet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er like høy som deg, og veide nesten 70 kg da jeg begynte prossessen. Hadde 35 i fettprosent.

For meg har lavkalori og kardiotrening gjort susen, er nå nede på 59 kg. Har vært nede i 56,5, men har bygget muskler etter det, så derfor jeg er gått opp.

Om du virkelig vil nå målet ditt må du bare ha selvdisiplin. Er ikke annet å gjøre enn å presse seg selv. Tren og spis mye sunt uten mye kalorier :)

Skrevet

Så flink du er :) hvor lang tid brukte du?

Jeg trener mye styrke men tror jeg må fokusere mer på kondisjon fremover :)

Skrevet

Så flink du er :) hvor lang tid brukte du?

Jeg trener mye styrke men tror jeg må fokusere mer på kondisjon fremover :)

Takk :) Har brukt i overkant av et år for å komme hit jeg er i dag. Men nådde vektmålet etter ca 8 mnd.

Ting tar tid med trening og kropp. Cluet er at du må finne trening og kosthold du trives med, slik at det blir ok å drive med det over tid.

Det var da jeg begynte å spille innebandy to ganger i uken at fettprosenten og vekta virkelig gikk ned. Det er fantastisk intervalltrening, og utrolig gøy :)

Skrevet

Du har ihvertfall vært veldig flink :)

Jeg begynte på 70 kilo jeg også og gått ned 6 kilo siden mai. Så er bare å fortsette å stå på. skal klare dette! :)

Skrevet

Du har ihvertfall vært veldig flink :)

Jeg begynte på 70 kilo jeg også og gått ned 6 kilo siden mai. Så er bare å fortsette å stå på. skal klare dette! :)

Selvfølgelig klarer du det, du må bare holde på motivasjonen og ha viljestyrke til å gjennomføre det du vil :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig motivert så dette skal jeg klare :) Takk for gode råd og innspill

• Liker 1
Skrevet

Jeg er like høy som deg, og veide nesten 70 kg da jeg begynte prossessen. Hadde 35 i fettprosent.

For meg har lavkalori og kardiotrening gjort susen, er nå nede på 59 kg. Har vært nede i 56,5, men har bygget muskler etter det, så derfor jeg er gått opp.

Om du virkelig vil nå målet ditt må du bare ha selvdisiplin. Er ikke annet å gjøre enn å presse seg selv. Tren og spis mye sunt uten mye kalorier :)

Flink du har vært! :)

Hvor mange kalorier holdt du deg til?

Anonym poster: 7b83416bdf3d4b2fb591329abfc08b70

Skrevet

Flink du har vært! :)

Hvor mange kalorier holdt du deg til?

Anonym poster: 7b83416bdf3d4b2fb591329abfc08b70

Takk :) Lå på ca 1300 daglig. Det gikk utover muskelmasse også, så det var litt dumt, men veldig effektivt for å få ned fettprosenten :)

Gjest student1993
Skrevet

Jeg er med!

Er 170 cm høy og veier ca 63 kg. Er ikke så fryktelig opptatt av vekt, men vil gjerne bli fastere og bedre trent.

Trener ca. 3 ganger i uka, pluss at jeg går over alt hvor jeg skal. Merker allerede stor forskjell på hvordan jeg ser ut - mer markerte armmuskler og mindre mage er det jeg kan se til nå, har holdt på ca. 1,5 mnd.

Har kuttet ut poteter og ris, men spiser fullornspasta når jeg har lyst på det. Spiser heller ikke brød, men mye knekkebrød og havregryn. Ellers blir det mye kylling, salat, smoothie, fisk og karbonadedeig.

Koser meg en dag i uka, hvor jeg spiser potetgull eller godteri.

Ligger på ca. 1500 kcal om dagen, noen ganger mer, andre ganger mindre, og det fungerer perfekt for meg. Har ikke vekt hjemme, men tror jeg skal få veid meg til helgen, blir spennende å se!

Hvordan ser en dag ut for deg, med tanke på kosthold? :)

Skrevet

Hei =)

Så bra at du blir med, hurra!

En typisk dag for meg ser slik ut:

Frokost: Havregrøt

Lunch: Salat med karbonade/egg el.l

M.m: Knekkebrød med ost

Middag: Kylling/fisk med fullkronsris og gønnsaker

Kvelds: Cottacge cheese/yoghurt aturelle med blåbær

Trener ca 4 dager i uken, spinning minst en gang og styre 2 ganger og gjerne noe løping/step osv...

I helgene drikker jeg avatil alkohol og noen ganger skeire jeg ut med godis/junkfood!

Jeg skal også veie meg på lørdag, blir spennende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...