Gå til innhold

Noen som har Miele Professional vaskemaskin her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den nederste, tror jeg. Den er kjempebra, og det har aldri vært noe tull med den. En lettstelt vask tar ca 50 min, og kokvask rundt 1,5 time (husker ikke helt her og nå). Ang. støy tror jeg den er rimelig stillegående, i den grad en vaskemaskin kan være stillegånde. Vår står på vaskerommet, som ikke ligger i samme etasje som stue og kjøkken, og det har jo litt å si.

Skrevet

Vi har den nederste, tror jeg. Den er kjempebra, og det har aldri vært noe tull med den. En lettstelt vask tar ca 50 min, og kokvask rundt 1,5 time (husker ikke helt her og nå). Ang. støy tror jeg den er rimelig stillegående, i den grad en vaskemaskin kan være stillegånde. Vår står på vaskerommet, som ikke ligger i samme etasje som stue og kjøkken, og det har jo litt å si.

Tusen takk for bra svar! Har du reagert på at den er dypere enn andre maskiner eller legger du ikke noe særlig merke til det? Har dere koblet opp mot både varmt og kaldtvann eller kun kaldt? :-)

Skrevet

Har ingen kjennskap til akkurat disse to modellene, men har derimot en annen Miele proffesional. Den er mest lik den øverste. Støynivået er som de fleste andre litt dyrere maskiner, men man hører den jo godt fremdeles. Når det gjelder lengden på programmene så syns jeg at jeg sparer mye tid på at jeg aldri bruker forvask osv. På min gamle maskin var det en del ting (har en grisete hobby) som gjerne måtte gjennom en forvask, men med den jeg har nå så blir det rent med bare et vanlig program.

Skrevet

Tusen takk for bra svar! Har du reagert på at den er dypere enn andre maskiner eller legger du ikke noe særlig merke til det? Har dere koblet opp mot både varmt og kaldtvann eller kun kaldt? :-)

Eh, nei, det kan jeg ikke si jeg har lagt merke til. Er det ikke "standard"dybde på de fleste maskiner? Beklager, det aner jeg ikke. Det er foreldrene mine sin, så jeg har ikke peiling på om den er koblet opp mot både varmt og kaldt :)

Skrevet

Tusen takk for svar, begge to! Hjalp meg litt videre mot en endelig avgjørelse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...