helenaa Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Vi skal pusse opp litt før vi selger leiligheten, og jeg vurderer å male litt. Det ville være veldig enkelt å bare male en vegg i noen av rommene. Men er fondvegger ut? Bør jeg male hele rommet hvis jeg først maler? Rommene er lys nå, men hvitt tak og litt "gulere" hvite vegger. LIstverk har samme farge som veggene, men er blankere. Jeg tror det ville bli fint med en lys beige farge, noe mellom Sand og Marrakesh (jeg har sett litt på fargene fra Jotun). (Førstevalget mitt ville egentlig være grått, men det passer ikke så godt til møblene våre) Noen innspill?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Ja, det har det vært leeeeenge! Anonym poster: 937b5c344baa71e32315a1cafc86ce26 1
juliane Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Skal du pusse opp og så selge med en gang, eller pusse opp, bo der en stund selv og så selge? Hvis du skal selge med en gang ville jeg ikke tatt noen sjanser, altså ingen fondvegg og jeg ville også ha malt alt helt lyst. Da er du relativt sikker på at leiligheten blir såpass nøytral at ingen potensielle kjøpere som ikke liker beige blir "skremt".
helenaa Skrevet 10. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2012 Ja, det har det vært leeeeenge! Anonym poster: 937b5c344baa71e32315a1cafc86ce26 Så hva ville du gjort?
helenaa Skrevet 10. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2012 Skal du pusse opp og så selge med en gang, eller pusse opp, bo der en stund selv og så selge? Hvis du skal selge med en gang ville jeg ikke tatt noen sjanser, altså ingen fondvegg og jeg ville også ha malt alt helt lyst. Da er du relativt sikker på at leiligheten blir såpass nøytral at ingen potensielle kjøpere som ikke liker beige blir "skremt". Det føles sikrere med lyst/hvitt, men på den annen side er det litt kjedelig. Og ja, det skal pusses opp bare pga salget.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Samme som Juliane. Få bort de gule veggene ihvertfall. Lys grått uten gult eller rødt, kanskje? Nøytralt, med helt hvite lister, vinduer etc med høyere glansgrad. Anonym poster: 937b5c344baa71e32315a1cafc86ce26
helenaa Skrevet 10. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2012 Samme som Juliane. Få bort de gule veggene ihvertfall. Lys grått uten gult eller rødt, kanskje? Nøytralt, med helt hvite lister, vinduer etc med høyere glansgrad. Anonym poster: 937b5c344baa71e32315a1cafc86ce26 Er det bedre med lys grått enn beige? Jeg synes det er superfint med grått, men frykter at det vil se rart ut med de møblene vi har. F. eks. er sofaen vår denne: http://www.bolia.com/nn-no/catalog/norway/bolia_no/stuen/sofaer (nr 3: Sepia). Ut over den, er det meste hvitt eller svart (f.eks hhv bord og tv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå