Gå til innhold

Stroppene på BHen sklir ned.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at jeg har rett størrelse på BHen. Både på cup'n og rundt ryggen. Men på alle BHer jeg eier eller har prøvd sklir stroppene ned. Har jeg veldig små skuldre eller noe sånt? Hvorfor har jeg aldri noensinne opplevd at stroppene ikke sklir ned?

Finnes det noen løsning?

Skrevet

Stramme dem?

Anonym poster: 69602c697f3d616db187a57c8ab3715e

• Liker 1
Skrevet

Kanskje skuldrene dine vender veldig nedover?

Prøvd å ha dritstramme bhstropper? (eller kanskje ikke).

Sliter med det samme selv!

Anonym poster: f8348bba2b4990e803afe38afa8b1c1e

Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg har det samme problemet. Prøvd utallige BH'er, men det hjelper ikke.

Skrevet

Oppelvde det samme før, ikke nå lengre, så lenge jeg velger modeller der stroppenes feste foran ikke er for langt ut på siden, dvs jeg kan ikke ha sånn superpushup-snitt på BHene

Kanskje du bør prøve ulike modeller? Det er vel lett at man prøver den typen BH man synes ser finest ut, og så gjerne holder seg til en type.

Ellers har jeg tro på at mange som har det problemet egentlig har for stor omkrets uten å være klar over det.

Skrevet

Stramme dem?

Anonym poster: 69602c697f3d616db187a57c8ab3715e

Selvfølgelig har jeg strammet dem alt stroppene kan strammes inn. Allikevel sklir de ned.

Skrevet

Oppelvde det samme før, ikke nå lengre, så lenge jeg velger modeller der stroppenes feste foran ikke er for langt ut på siden, dvs jeg kan ikke ha sånn superpushup-snitt på BHene

Kanskje du bør prøve ulike modeller? Det er vel lett at man prøver den typen BH man synes ser finest ut, og så gjerne holder seg til en type.

Ellers har jeg tro på at mange som har det problemet egentlig har for stor omkrets uten å være klar over det.

Den BH'n som sitter best har faktisk stropper som sitter foran fremfor på ryggen når de er strammet inn. Hmm.

Skrevet

Jeg opplever at smale stropper sitter bedre enn brede stropper, men det kanskje tilfeldig?

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Har det samme så nå bruker jeg bare razorback BHer, gidder fa*n meg ikke styre mere med de forbaska stroppene :D

• Liker 1
Gjest Fairydust
Skrevet

Har det samme så nå bruker jeg bare razorback BHer, gidder fa*n meg ikke styre mere med de forbaska stroppene :D

Fungerer razorback på store pupper? Har vært på utkikk etter razorback i store størrelser, men har så langt ikke funnet.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Fungerer razorback på store pupper? Har vært på utkikk etter razorback i store størrelser, men har så langt ikke funnet.

Det vet jeg ikke, har ikke testet dem med store pupper.. men jeg ville da tro det. Kan se for meg at puppene vil få mere støtte når de holdes oppe med mere enn bare tynne stropper over skuldrene, men jeg aner ikke.

Gjest Fairydust
Skrevet

Det vet jeg ikke, har ikke testet dem med store pupper.. men jeg ville da tro det. Kan se for meg at puppene vil få mere støtte når de holdes oppe med mere enn bare tynne stropper over skuldrene, men jeg aner ikke.

Okei :)

Skrevet

Du kan prøve halterneck, men det blir sikkert slitsomt over lengre tid hvis du har store pupper. Eller bh med avtagbare stropper som du kan krysse på ryggen :)

Skrevet

Den BH'n som sitter best har faktisk stropper som sitter foran fremfor på ryggen når de er strammet inn. Hmm.

Uhm, hæ? Var det jeg som misforsto deg, eller du som misforsto meg her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...