Gå til innhold

Tiara

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt tiaraer i BUTIKK (ikke internett), slik at man kan prøve de?

(Oslo)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle brudesalonger. Tror også Glitter har noen.

Skrevet

Glitter har bare til barn! Var faktisk å tittet i dag! Ellers har de aller fleste brudesalonger dette :-)

Skrevet
Glitter har bare til barn! Var faktisk å tittet i dag! Ellers har de aller fleste brudesalonger dette :-)

Men er ikke de innmari dyre?

Er jo mye fint eks på lisenett, men jeg like rikke å kjøpe uten å prøve, og synes det blir så styrete med retur osv. Vil ha en enkel og liten.

Skrevet

Prøv først, og bestill fra internett etterpå :wink:

Skrevet
Prøv først, og bestill fra internett etterpå  :wink:

AHA!!!!

Smart jente!

Er det SÅ lett å finne samme merke? Trodde det fantes ørti-pørti ulike slag.

Skrevet

Glitter her har til voksne, har ikke sett tiaraer til barn der - sikker på at det ikke var sånne "bun bands" (eller hva de nå kalles), altså minitiaraer som skal stå tett inntil en hårtopp du så?

Skrevet

Stikk innom større parfymerier. Det hender de har et lite utvalg tiaraer sammen med kjerringsmykkene sine. De er som regel kjempefine :-)... men svindyre :(

Skrevet

Glitter her har til voksne, har ikke sett tiaraer til barn der - sikker på at det ikke var sånne "bun bands" (eller hva de nå kalles), altså minitiaraer som skal stå tett inntil en hårtopp du så?

Godt mulig! Men det var ihvertfall de eneste tiarane de hadde på Glitter her :-) En annen ting, Noen større frisersalonger har også tiaraer og brudepynt!

Skrevet

flere som har forslag? Liker også å prøve først..

Ork å komme seg på postkontoret for en som er i full jobb..

M

Skrevet
flere som har forslag? Liker også å prøve først..  

Ork å komme seg på postkontoret for en som er i full jobb..  

M

Tips: Bestill varen direkte til jobben, så får du den levert der. Post som skrives med ditt navn før firmanavn skal ikke åpnes av postsentralen.

Skrevet

Glitter har tiaraer både til voksne og til barn.

Ellers kan du prøve Arts and Craft, de har også mange fine....

Skrevet

Arts and crafts har jeg ikke sjekket!

Takk for tipset!!!!

M

Skrevet

Jeg kan i allefall foreslå parfymerier, Glitter, Arts & Crafts, Bella Donna ( smykke / bijiouterisjappe ) og smykke / bijouteriforretningen i Steen&Strøms 1etasje. Mye fint, men varierende priser.

Eventuelt svippe innom en brudesalong i byen og se om det går an å prøve noen der ?

Skrevet

Jeg kjopte min paa Brudekjolen i Oslo, de billigste (og enkleste) koster 600 der. De har mange fine, og det er bare aa prove i vei!

• 3 uker senere...
Gjest Poirot
Skrevet

Jeg synes alle er så store, jeg. Og umulige å ha på når man har kort hår.

Tror jeg må ha noe som ligner mer et hårbånd eller noe sånt.

Har sett på Arts and Craft, Steen og Strøm og Glitter.

Noen flere forslag?

Har de mange å brudebutikker? (Jeg syens det er så flaut å gå inn i sånne butikker, føler meg så nedvurdert.)

Noen brudebutikker i Oslo sentrum jeg burde ta turen innom? (Eller må man bestille time for å se på tiaraer også?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...