Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #1 Skrevet 21. februar 2004 Hvor får man kjøpt tiaraer i BUTIKK (ikke internett), slik at man kan prøve de? (Oslo)
Lullu Skrevet 21. februar 2004 #2 Skrevet 21. februar 2004 I alle brudesalonger. Tror også Glitter har noen.
*Lene* Skrevet 21. februar 2004 #3 Skrevet 21. februar 2004 Glitter har bare til barn! Var faktisk å tittet i dag! Ellers har de aller fleste brudesalonger dette :-)
Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #4 Skrevet 21. februar 2004 Glitter har bare til barn! Var faktisk å tittet i dag! Ellers har de aller fleste brudesalonger dette :-) Men er ikke de innmari dyre? Er jo mye fint eks på lisenett, men jeg like rikke å kjøpe uten å prøve, og synes det blir så styrete med retur osv. Vil ha en enkel og liten.
Lullu Skrevet 21. februar 2004 #5 Skrevet 21. februar 2004 Prøv først, og bestill fra internett etterpå
Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #6 Skrevet 21. februar 2004 Prøv først, og bestill fra internett etterpå AHA!!!! Smart jente! Er det SÅ lett å finne samme merke? Trodde det fantes ørti-pørti ulike slag.
Ingeborg Skrevet 21. februar 2004 #7 Skrevet 21. februar 2004 Glitter har bare til barn! Var faktisk å tittet i dag! Ellers har de aller fleste brudesalonger dette :-) Glitter her har til voksne, har ikke sett tiaraer til barn der - sikker på at det ikke var sånne "bun bands" (eller hva de nå kalles), altså minitiaraer som skal stå tett inntil en hårtopp du så?
Vendelin Skrevet 21. februar 2004 #8 Skrevet 21. februar 2004 Stikk innom større parfymerier. Det hender de har et lite utvalg tiaraer sammen med kjerringsmykkene sine. De er som regel kjempefine :-)... men svindyre
*Lene* Skrevet 21. februar 2004 #9 Skrevet 21. februar 2004 Glitter her har til voksne, har ikke sett tiaraer til barn der - sikker på at det ikke var sånne "bun bands" (eller hva de nå kalles), altså minitiaraer som skal stå tett inntil en hårtopp du så? Godt mulig! Men det var ihvertfall de eneste tiarane de hadde på Glitter her :-) En annen ting, Noen større frisersalonger har også tiaraer og brudepynt!
Murf Skrevet 22. februar 2004 #10 Skrevet 22. februar 2004 flere som har forslag? Liker også å prøve først.. Ork å komme seg på postkontoret for en som er i full jobb.. M
Gjest Poirot Skrevet 22. februar 2004 #11 Skrevet 22. februar 2004 flere som har forslag? Liker også å prøve først.. Ork å komme seg på postkontoret for en som er i full jobb.. M Tips: Bestill varen direkte til jobben, så får du den levert der. Post som skrives med ditt navn før firmanavn skal ikke åpnes av postsentralen.
Gjest Tex Skrevet 22. februar 2004 #12 Skrevet 22. februar 2004 Glitter har tiaraer både til voksne og til barn. Ellers kan du prøve Arts and Craft, de har også mange fine....
Murf Skrevet 22. februar 2004 #13 Skrevet 22. februar 2004 Arts and crafts har jeg ikke sjekket! Takk for tipset!!!! M
Diva Skrevet 22. februar 2004 #14 Skrevet 22. februar 2004 Jeg kan i allefall foreslå parfymerier, Glitter, Arts & Crafts, Bella Donna ( smykke / bijiouterisjappe ) og smykke / bijouteriforretningen i Steen&Strøms 1etasje. Mye fint, men varierende priser. Eventuelt svippe innom en brudesalong i byen og se om det går an å prøve noen der ?
Holly Hobbie Skrevet 23. februar 2004 #15 Skrevet 23. februar 2004 Jeg kjopte min paa Brudekjolen i Oslo, de billigste (og enkleste) koster 600 der. De har mange fine, og det er bare aa prove i vei!
Gjest Poirot Skrevet 13. mars 2004 #16 Skrevet 13. mars 2004 Jeg synes alle er så store, jeg. Og umulige å ha på når man har kort hår. Tror jeg må ha noe som ligner mer et hårbånd eller noe sånt. Har sett på Arts and Craft, Steen og Strøm og Glitter. Noen flere forslag? Har de mange å brudebutikker? (Jeg syens det er så flaut å gå inn i sånne butikker, føler meg så nedvurdert.) Noen brudebutikker i Oslo sentrum jeg burde ta turen innom? (Eller må man bestille time for å se på tiaraer også?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå