Gå til innhold

noen som har sett gøy på landet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at de damen der virker utrolig sære og kresene,både når det kommer til utseende og personlighet..håper ikke alle kvinner er slik? Ikke rart de er single, haha!

Anonym poster: 018ec8626df335b23841925edbc8c64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er nok den eneste som har sett "Gøy på landet".

Anonym poster: 95cc8ea1ca041a93beaa3e715a547b99

Skrevet

Har sett litt på et par episoder , men kanskje ikke nok til å danne meg et inntrykk av damene, jeg har i alle fall ikke tenkt at noen virka spesielt kravstore.

Jeg må si at jeg hadde slitt med å ikke fremstå sær og spesiell selv, hvis jeg skulle stå sammen med fem andre damer og en "ungkar" og røre multesyltetøy i et forsøk på å flørte og skille meg ut blant de andre damene- på tv.

Jeg tror ikke du kan ta det der programmet som et tegn på hvordan det står til med norske kvinners ønsker og krav. :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

sett litt av det og det som er tåpelig er at mange av de jentene der er med for reisens skyld ikke for å finne seg en mann!

• Liker 1
Skrevet (endret)

De har det nok gøy sammen på bussen. Når de er sliten og lei av all festingen, så går de av bussen. Det burde hete "Gøy i bussen"

Endret av Evilposelos
Skrevet

Hahaha må le av å lese dette...... Turen var veldig fin, og bare masse fantastiske og gode jenter! Er ikke noe vits i å late som dere selv ikke har meninger om hvordan mannen deres skal være. Det har vi alle! :)

Skrevet

Så det for første gang i går! Ikke noe morro å se på. Men fikk latterkrampe av han ene ungkaren med eyeliner på nedre våtkant! Haha. Helt svart. Datt nesten av stolen da jeg så det :nigo:

Skrevet

Så det for første gang i går! Ikke noe morro å se på. Men fikk latterkrampe av han ene ungkaren med eyeliner på nedre våtkant! Haha. Helt svart. Datt nesten av stolen da jeg så det :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...