Barbie Skrevet 21. februar 2004 #2 Skrevet 21. februar 2004 Jeg kan ikke si noe som trøster deg, gir deg bare denne: :trøste:
Gjest Pterodactylkake Skrevet 21. februar 2004 #3 Skrevet 21. februar 2004 Stakkar jeg har mange ganger vært usikker på hva mannfolket mener, men aldri fått noe slikt slengt i fjeset. Håper det ordner seg.
Gjest salma Skrevet 21. februar 2004 #4 Skrevet 21. februar 2004 Det hjelper ikke hvor perfekt du er som kjæreste hvis hans følelser for deg ikke er sterke nok. Derfor er ikke dette det rette bare for ham, men også for deg. Jeg syns han er real som sier det rett ut, og etter så kort tid. Syns du skal legge merke til følgende; han sier du er den beste kvinnen han har vært sammen med. DET må vel være noe å ta med seg videre?
Gjest Myumi Skrevet 21. februar 2004 #5 Skrevet 21. februar 2004 Hvordan kan du vite at en mann er den rette etter bare 6 uker som kjærester? Ikke at jeg forsøker å bagatellisere kjærlighetssorgen men det slår meg at dere bare hadde vært sammen i 6 uker- det nemlig veldig veldig kort tid.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 21. februar 2004 #6 Skrevet 21. februar 2004 Hvordan kan du vite at en mann er den rette etter bare 6 uker som kjærester? Ikke at jeg forsøker å bagatellisere kjærlighetssorgen men det slår meg at dere bare hadde vært sammen i 6 uker- det nemlig veldig veldig kort tid. Jeg var sammen med en i bare 3 uker, likevel gjorde det vondt som faaaahahaja. men når jeg tenker tilbake på det nå var det ikke store tapet. Til du som startet tråden, det ordner seg nok
Gjest Embla s Skrevet 21. februar 2004 #7 Skrevet 21. februar 2004 Kjærlighetssorg er grusomt uansett om forholdet har vart 1 uke, 10 år eller aldri kommet i stand :-(
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #8 Skrevet 21. februar 2004 Hei igjen! Har visst hvem han er i 1,5 år..... og vet hvilke kvaliteter som er i dene mannen! 6 uker er ikke så lang tid nei....... men så har vi vært sammen nesten hele tiden (etter jobb da)..... eller ikke så mye den siste uken... På den tiden har vi komt hverandre utrolig nær....... opplevd mye sammen...... Noen som forstår hva som svirrer rundt i hodet på ham? Han sa det var tankepause.....at han måtte finne seg selv....... at han ikke hadde plass til en kjæreste akkurat nå....... men at han ennå kunne se for seg en fremtid med meg.......... Han ble utrolig såret i høst....... og er av den grunn redd for å bli såret igjen...... Hva gjør jeg nå da? Lar være å ta kontakt? La han styre utviklingen? Gi han tid? Være med han hvis han inviterer meg? Skal jeg la han vite at jeg venter? At jeg ikke vil gi slipp? Han sa jo at han på en måte trodde jeg var den rette for ham............ og da er det ikke lett og bare godta at han stikker....... da vil jeg heller være der for ham og støtte han og hjelpe han å sortere tankene............ Men samtidig vil jeg la han få fred til å tenke.......... ikke mase på ham..... Noen tips? Jenta27
Gjest Embla s Skrevet 21. februar 2004 #9 Skrevet 21. februar 2004 Du, (siden du spør..) ut fra det du skriver, så kan det rett og slett hende at han ikke vil være kjærest med deg. Så prøver han å gjøre det bedre for deg med å si masse vissvass om at han "trenger tid, bla bla". Det er vel misforstått snillhet, og dermed sitter du med håp om at det kanskje kan bli noe igjen. Jeg tror man alltid har plass til kjæreste hvis man er forelsket nok. Men, la oss håpe jeg tar feil. Tror uansett ikke du burde mase på ham, han vet vel at du er der hvis han skifter mening eller trenger hjelp til å sortere tanker?
Harvey Skrevet 21. februar 2004 #10 Skrevet 21. februar 2004 Jeg er litt enig med Embla. Jeg var selv i en situasjon som din for noen år siden, men jeg var da i hans sted. Jeg møtte en mann som hadde veldig mange gode kvaliteter, og som jeg ennå vet at hadde behandlet meg flott. Jeg hadde fått en såkalt "trygg og god" fremtid sammen med ham, og han er virkelig en flott gutt. Jenta som får ham er veldig heldig! Men, jeg ønsket meg ikke ham for meg selv. Det stemte rett og slett ikke på en prikk. Det var noe som manglet fra min side. Og jeg brukte mange av hans argumenter. Uten at det var løgn - men det at han ennå tror at vi har håp sammen, viser vel at man kanskje heller bør være mer klar på hva man mangler i forholdet, enn hva man trives med. Når man velger å gå, altså. For å unngå misforståelser og håp uten liv.
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #11 Skrevet 21. februar 2004 Er det ikke kun EN faktor som gjelder; at man elsker...?
-ida- Skrevet 22. februar 2004 #13 Skrevet 22. februar 2004 Vil bare gi deg en stor klem!!! Gi deg selv tid til å komme deg ovenpå igjen, og bruk venner og kjente. Ikke sitt alene og steng alt inne.
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #14 Skrevet 22. februar 2004 Etter 6 UKER vet du at han er mannen i ditt liv............? :-? Er ikke det litt tidlig.........Eller har du det stort sett travelt? Da er det ikke merkelig at du går i baret......... Men samtidig sier du at han har vært litt rar og stille de siste ukene...........? eehh, etter seks uker.......?!!? Dette forteller meg at DU aldri har vært kvinnen i HANS liv! :oops: Så dette kan ikke være så altfor vanskelig å komme over.......... Og du mener også at han har valgt feil......Nei, deg klarer jeg ikke å ta helt seriøst ...........Gjetter på at du har det sånn etter hvert eneste lille forhold du har. KOm deg ned på jorda du. Her vil du oppdage at folk tar sine valg ut i fra det som er best for de selv,,og ikke deg! Og videre---------Er det best for deg å være i et forhold hvor bare DU er forelsket, og ikke den andre parten??????????? Neivel. Da er vel alt helt greit da....... Velkommen ned på jorda! Og bruk en del lengre tid neste gang, mer enn 6 uker mener jeg....Det vil du vinne på!
huzky Skrevet 22. februar 2004 #16 Skrevet 22. februar 2004 Håper på bedre tider. Og lykke til videre med kjærligheten. I mellomtiden:
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #17 Skrevet 22. februar 2004 Til mitt forsvar kan jeg si at jeg ALDRI har følt for NOEN andre menn at de har vært den rette...... har hørt at folk har sagt det før at når du treffer han så VET du det bare..... jeg har bare fnyst av dem...... men nå er det altså slik jeg føler det selv........... er bare SÅÅÅ vondt..... og så utrolig uforståelig..... fatter ikke helt hva som har skjedd..... for det er jo HAN som har vært den som har "pushet" på........ Har ikke hørt noe fra ham i dag.......... vet ikke hva jeg skal gjøre...... bare sitte å vente..... eller ta kontakt? Life sucks!!!! jenta27
Brunhilde Skrevet 22. februar 2004 #18 Skrevet 22. februar 2004 Ikke ta kontakt! Hvis det er slik at han ikke vil være kjæresten din så kan du like godt begynne å bearbeide det nå. Bare ikke sitt inne og vent på ham, ta en tur på kino, treff en venninne - LEV! Det er klart at jeg håper det ordner seg og at han velger å satse på et forhold med deg - men ikke utslett deg selv mens han bestemmmer seg, det er det siste du trenger! Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #19 Skrevet 22. februar 2004 det som er så frustrerende er at han bare 2 dager før sa at jeg er så god å ha som kjæreste...... og han lurte på om vi skulle reise på ferie sammen i sommer....... og han har sagt sååå mye fint til meg..... selv da han gjorde det slutt/ ville ha pause...... sa jo at han kanskje trodde at jeg var den rette.... og at jeg hadde alle de kvalitetene han så etter hos en dame...... og at jeg hadde vært den beste av alle han hadde vært samen med eller datet! Rart jeg blir frustrert da? Rart jeg ikke klarer å bare la han gå..... bare glemme han og bearbeide alt...... og når han sier at det er PAUSE han mener, at han må finne seg selv..... og at han ennå egentlig så for seg meg fremover, bare ikke akurat nå....... BLIR GAL!!!!!!!!! Er så UTROLIG lei meg........
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #20 Skrevet 22. februar 2004 Ikke ta kontakt sier dere? Dumme meg måtte jo selvfølgelig sende en sms til han i natt, og en i morges........ tror kanskje det ødela mye.... men men kan ikke trekke det tilbake nå....... får bare la være å ta kontakt nå da, selv om det er UTROLIG vanskelig!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå