Gå til innhold

Bekymret for et barn grunnet "sosiopatisk" mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kvinne driver og trakasserer andre, splitter forhold og sender stygge sms og sprer usanne løgner. Dette er en kvinne i 40 årene som hele sitt liv har vært slik som dette, ingen har noen gang turt og gå i mot henne. Nå er vi derimot flere som har funnet hverandre etter stygg trakassering. Det som bekymrer meg og min far aller mest er at denne kvinnen har en 5 år gml datter.

Hva bør man gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annonym bekymringsmelding til barnevernet. Hvis hun er en slags psykopat bør hun ikke ha ansvar for et barn. Enkelt og greit..

Skrevet

Har hun også en datter på 16 - bruker å ha gardinene trekt forbi vinduene og kjøper alkohol på butikken av og til?

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Har hun også en datter på 16 - bruker å ha gardinene trekt forbi vinduene og kjøper alkohol på butikken av og til?

Tilfeldig at dette var ditt 1, 666(!!) innlegg?

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Hahaha. At du teller er i hvert fall ikke creepy ;)

Ja, jeg har tellt alle innleggene dine..Sjekk utenfor vinduet ditt! Heeeeeres Johnny!

Nei..det står forsåvidt under den forpult sexy avataren din at du hadde 1666 innlegg, smarta.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

En kvinne driver og trakasserer andre, splitter forhold og sender stygge sms og sprer usanne løgner. Dette er en kvinne i 40 årene som hele sitt liv har vært slik som dette, ingen har noen gang turt og gå i mot henne. Nå er vi derimot flere som har funnet hverandre etter stygg trakassering. Det som bekymrer meg og min far aller mest er at denne kvinnen har en 5 år gml datter.

Hva bør man gjøre?

Vetta faen. Jag henne ut av landsbyen med fakler?

• Liker 1
Skrevet

Bør man anmelde til barnevernet? Jeg lurer nå på hvordan den lille datteren hennes må ha det når moren oppfører seg slik mot andre hun knapt kjenner...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...