Gå til innhold

Noen som vil skravle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da satt jeg her da; aleine i sofaen med en pepsi max på bordet og en halvspist skål med "rett i koppen suppe". Har fått influensa og ekstremt pratesyk, noen som vil skravle?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du skravle om? :)

Skrevet

nei, si det^Alt mulig igrunn=)

Hva driver du med idag?:)

Skrevet

Jeg kjeder meg, vil gjerne skravle!

God bedring forresten ;)

Skrevet

Ja, god bedring! Jeg er ferdig med forelesning, skal kjøpe en ny bok som er pensum denne uka og begynne å lese.. Litt senere. Må bare fylle opp med litt kvinneguiden først :) Jeg har jo heeele dagen til å lese :)

Skrevet

God bedring! :ninja:

Pepsi Max på (data)bordet her også :nigo: Må slutte med den der greia snart..

Skrevet

Jeg kjeder meg, vil gjerne skravle!

God bedring forresten ;)

Takk for det!

Så gøy:)Gjort noe spennende idag?:)

Skrevet

Ja, god bedring! Jeg er ferdig med forelesning, skal kjøpe en ny bok som er pensum denne uka og begynne å lese.. Litt senere. Må bare fylle opp med litt kvinneguiden først :) Jeg har jo heeele dagen til å lese :)

Takk=)

kjenner meg igjen der:P Er ikke så lett å sette seg rett ned med bøkene. Hva studerer du?=)

Skrevet

God bedring! :ninja:

Pepsi Max på (data)bordet her også :nigo: Må slutte med den der greia snart..

Takk!

Ja, pepsi max er for godt...:P

Skrevet

Takk for det!

Så gøy:)Gjort noe spennende idag? :)

Jeg har vært på joggetur og nådd et av målene mine. Gøy å se at formen blir bedre :trene: Resten av dagen blir nok kjedelig, da, det er ingenting å finne på :forvirret:

Skrevet

Takk=)

kjenner meg igjen der:P Er ikke så lett å sette seg rett ned med bøkene. Hva studerer du?=)

Sosialt arbeid :) skal bli sosionom ut av meg forhåpentligvis, går første året og so far so good!!

Hva gjør du når du ikke er syk og ligger i sofan? :)

Skrevet

Jeg har vært på joggetur og nådd et av målene mine. Gøy å se at formen blir bedre :trene: Resten av dagen blir nok kjedelig, da, det er ingenting å finne på :forvirret:

Så deilig! Hva var målet?

Off.. kjipt:/ ingen venner i nærheten heller?

Skrevet

Sosialt arbeid :) skal bli sosionom ut av meg forhåpentligvis, går første året og so far so good!!

Hva gjør du når du ikke er syk og ligger i sofan? :)

Spennende! Har endel venner som har studert det, og er visst greit å få jobb etterpå også=)

Jeg studerer statsvitenskap (siste året) og jobber på Byoung + i barnehage

Skrevet

Sunnere enn cola! :icon_lol: *ignorance is bliss*

trøster meg med at det var den siste jeg hadde råd til denne uka før lønn :fnise:

Skrevet

Sunnere enn cola! :icon_lol: *ignorance is bliss*

trøster meg med at det var den siste jeg hadde råd til denne uka før lønn :fnise:

hehe! Er så absolutt sunnere enn cola;p

Skrevet

Så deilig! Hva var målet?

Off.. kjipt:/ ingen venner i nærheten heller?

Å kun ta meg én pause på hele joggeturen. Det er kanskje ikke veldig imponerende i seg selv, men for meg er det en stoor forbedring ;)

Nei, akkurat nå bor jeg med kjærsten hos foreldrene hans, mens vi venter på å kunne flytte inn i nytt sted. Vi flytter på lørdag, men akkurat nå kjenner jeg ingen i byen utenom kjæresten. Og han har nettopp kjøpt seg nytt PS3-spill, så det er ikke mye selskap i han om dagen heller :ler:

Skrevet

hehe! Er så absolutt sunnere enn cola;p

Oh yes!

Hva er favorittene ellers, sånn matmessig?

Skrevet

Spennende! Har endel venner som har studert det, og er visst greit å få jobb etterpå også=)

Jeg studerer statsvitenskap (siste året) og jobber på Byoung + i barnehage

Ja, allerede gjort noen tanker om hvilke felt jeg syns virker interessante, er jo så mye forskjellig man kan gjøre!!

Virker som om du har henda fulle da, er nok en del å gjøre siste året i hvert fall med to jobber på si. Hva skal du gjøre når du er ferdigutdanna? Eller hva er planen?

Broren min studerte statsvitenskap, men hoppa av. Hørt det er litt trått med jobb når man er ferdigutdanna, eller er jeg helt på jordet? :)

Skrevet

Å kun ta meg én pause på hele joggeturen. Det er kanskje ikke veldig imponerende i seg selv, men for meg er det en stoor forbedring ;)

Nei, akkurat nå bor jeg med kjærsten hos foreldrene hans, mens vi venter på å kunne flytte inn i nytt sted. Vi flytter på lørdag, men akkurat nå kjenner jeg ingen i byen utenom kjæresten. Og han har nettopp kjøpt seg nytt PS3-spill, så det er ikke mye selskap i han om dagen heller :ler:

Det kan være veldig imponerende det=) kommer jo helt ann på utgangspunkt og lengde på turen!=)

Aah, så deilig å flytte inn i eget sted=) Skal du studere der siden du ikke kjenner noen?

Kjenner til det med kjæreste og nye spill:P

Skrevet

Det kan være veldig imponerende det=) kommer jo helt ann på utgangspunkt og lengde på turen!=)

Aah, så deilig å flytte inn i eget sted=) Skal du studere der siden du ikke kjenner noen?

Kjenner til det med kjæreste og nye spill:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...