Gå til innhold

Aikido?

Anbefalte innlegg

Gjest Marsvinet
Skrevet

Hei! Er det noen her inne som har erfaring med Aikido eller Ju Jitsu? Jeg har aldri drevet noen form for kampsport før, så jeg vet veldig lite om treningen og miljøet rundt slike ting. Jeg er i hovedsak ute etter å trene for å holde meg i form, ha det gøy og å lære selvforsvar.

Jeg er en jente på 20 år som bor i Bergen. Er jeg for gammel til å begynne å trene? Jeg er veldig redd for at jeg enten skal komme på trening og oppdage at det bare er 10-åringer der, eller at det bare er folk på min alder/ voksne med svart belte.

Har noen erfaring fra klubber i Bergen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De fleste klubber tilbyr en "prøve-trening" helt gratis så du kan se om det er noe for deg:) Har ikke prøvd Akiido eller Ju Jitsu, men begynte med Karate da jeg var 20, og på 2 år tok jeg 4 belter uten problemer:) Og jeg kan legge til at jeg har revmatisme:P

Så du er ikke for gammel til å begynne! (Man er egentlig aldri for gammel!^^,), og ikke bekymre deg over å havne med unger, de litt større klubbene har som regel egne barnepartier(noen har ikke i det hele tatt), mens voksen partiet er vel 16 år og opp. Og du finner folk i alle aldre med alle mulige beltegrader, så ingen fare:)

Tut og kjør, kampsport er kjempemorro!^^,

Endret av Zakuro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...