Gå til innhold

Det stå mellom to kjoler, klarer ikke å bestemme meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en pen og enkel brudekjole, uten mye dilldall og som er lett å bære.

Jeg elsker Lilly kjolene, og denne syns jeg er helt nydelig.

Kjole 1

Skulle egentlig bestille den via nett i går, men så var jeg innom Agape her i byen i dag.

Har sett på denne kjolen i nettbutikken en god stund, men hadde lagt den litt fra meg. Når jeg så den i butikken falt jeg pladask! Den er virkelig nydelig!

Kjole 2

Så må jeg bestemme meg da, dagen er ikke langt unna og kjolen er det eneste som står igjen. Fordelen ved Agape kjolen er at jeg kan dra å prøve den i butikken (skal selvfølgelig gjøre det før jeg evt. kjøper den). Jeg kan få den hjem på dagen, slippe å vente lenge før den ankommer i posten.

Men så liker jeg Lily kjolen veldig godt! Klarer liksom ikke å bestemme meg... Hva syns dere? Hvilken liker dere, og hva ville du gjort?

Anonym poster: c4af3e7250950217b4a211e36a871b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra innom Agape og prøv den ene kjolen. Se hvordan den føles på. Da vil du kanskje få et bedre bilde av hvilken du har mest lyst på :)

Anonym poster: 6b6c4028dfd5c00743647f6f5a48b529

Skrevet

Jeg hadde gått for Lilly! Den var mer spesiell enn den fra Agape (synes jeg,men nå er det ikke jeg som skal gifte meg i den). Har du dårlig tid til bryllupet siden du har lyst til å få kjolen med en gang?? Går det evt å snakke med de i Lilly og få til ekspressfrakt?

Jeg har bestilt kjolen min fra USA, og den kommer i posten hvert øyeblikk :) Gleder meg!!! Hehe nesten artigere å få den i posten enn å ta den med hjem fra salongen ;)

Lykke til :)

Anonym poster: b1aa4773d21ac58de6b0940c5d6cf4fc

Skrevet

Jeg hadde uten tvil valgt den første! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes helt klart Lilly-kjolen var den fineste, men det er jo du som skal bære den.

Ville prøvd kjolen på Agape; faller du helt for den er jo alt i orden, hvis ikke så vet du at Lilly-kjolen er rett?

Skrevet

Jeg ville tatt kjole nr 1. Den var utrolig fin og enkel :)

Skrevet

Lillykjolen var uendelig mye finere enn Agapekjolen :)

Skrevet

Lily-kjolen ser jo ut som 90% av alle brudekjoler som brukes her i landet. Agape-kjolen var faktisk litt spesiell fordi den var så enkel. Jeg synes den var nydelig. Er ikke noe galt i enkelt, da vil andre ting som brudebuketten, smykkene og DU få stråle mye mer. :)

Anonym poster: 2ce2e328b35e385570f831628e12de67

• Liker 4
Skrevet

Forkast dem begge to og se deg om etter en kjole nr tre.

• Liker 3
Skrevet

Jeg likte kjolen fra Lilly best, men samtidig liker jeg å prøve klær før jeg kjøper... Har du tid til å få kjolen sydd inn/ut, om du bestiller fra Lilly og den trenger litt tilpasning?

Skrevet

Jeg likte også kjolen fra Lily best. Enkel, men med noen spennende detaljer. Helt i min stil. Den andre ble rett og slett for enkel for meg. Samtidig ser det noe med hvordan den sitter. Får du prøvd begge kjolene?

Anonym poster: c76e4afb3d6cae6a52691d5176920648

Skrevet

Jeg likte kjole nr. 1 best!

Skrevet

Synes Lily-kjolen var den fineste, for den var enkel men hadde likevel litt pynt. :) Jeg tenker at enkle, hvite kjoler kan en bære hele tiden, så da er det greit å skeie littegrann ut på bryllupsdagen med litt pynterier. Jeg er ikke så utrolig glad i masse glitter og stas på meg selv, heller, men det passer seg til store anledninger. ;)

Skrevet

Likte Lilly-kjolen best. Er litt sucker for sweetheart neckline.

Anonym poster: a353dbb3a418b197f535ee1d189376b0

Skrevet

Jeg likte kjole nr. 1 best :) Nummer 2 blir for enkel for min smak. Siden du "falt pladask" for kjole nr. 2, ville jeg ha gått i butikken og prøvd den for å se om den satt bra og at jeg følte meg komfortabel i den. Da er sjansen for at du kommer til å angre betydelig lavere :)

Skrevet

den første! helt nydelig!!!!

Skrevet

Jeg liker enkle kjoler, men ville allikevel gått for Lillykjolen. Agapekjolen ble hakket FOR enkel syns jeg... Men det er jo min personlige mening.

• Liker 1
Skrevet

Agape-kjolen var kjedelig, Lilly-kjolen var nydelig. Enkelt valg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...