Nautika Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Tenkte jeg skulle prøve meg på KK sitt joggeprogram (i blad nr 36/2012). Har ikke løpt noe særlig siden jeg gikk på videregående (7 år siden) på grunn av en beinhinnebetennelse som var ganske gjenstridig (den ligger nok og murrer langt inni der fremdeles) Dette programmet kan være verdt å teste ut i og med at belastningen blir gradvis større Hadde vært moro å følge med flere som har planer om det samme
Lykkelitenen Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Vet du om denne ligger på nettet også? Jeg har nå begynt (igjen) på løplabbets program, etter ukers opphold av nettopp benhinnebetennelse...
Nautika Skrevet 10. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2012 Jeg vet ikke om den ligger på nett nei, men utgaven som den står i er fremdeles til salgs i butikkene Du kan jo smuglese på Narvesen Står på side 38 og 39 i bilaget (bakerst i bladet)
Nautika Skrevet 10. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2012 Jeg fant programmet på nett. Her er det
Somle Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Jeg slenger meg på! Begynner på uke 1 i dag.
Nautika Skrevet 10. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2012 Så bra! Jeg har allerede vært ute og begynt på uke 1 i dag Det gikk overraskende bra, første 1. min med rolig jogging kom i motbakke, så det ble litt tungt, men ellers gikk det over all forventning
Somle Skrevet 10. september 2012 #7 Skrevet 10. september 2012 Akkurat kommet ut av dusjen etter min runde. Hadde med hunden, så ble litt småstopper i den raske gangen - men tok meg et kvarter ekstra å komme hjem igjen. Trengte den dusjen. Vi får glede oss til siste uken, da er dette bare småtteri Dette skal vi klare uansett!
Nautika Skrevet 12. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2012 Da var dagens økt unnagjort. Ble litt mer andpusten i første bakken i dag, tror jeg kanskje gikk litt fortere i dag enn sist. Kjenner ikke noe smerte i leggen med beinhinnebetennelse enda, men kjenner litt murring, men det har jeg jo egentlig kjent til vanlig også. I morgen tenkte jeg at jeg skulle få kjøpt meg støttebandasje til leggen, så har jeg ihvertfall prøvd å forhindre oppblussing av betennelsen Litt mer foret joggetøy står også på handlelista, så har jeg ikke noen god grunn til å ikke løpe pga trønderværet Fått gjort dagens økt du også somle?
Somle Skrevet 12. september 2012 #9 Skrevet 12. september 2012 Så flink du er, ikke press deg for mye så beinet blir vondt! Har gjort økta i dag ja. Gikk nok litt fortere her også, da hunden var veldig ivrig i dag.
Nattergalen Skrevet 13. september 2012 #10 Skrevet 13. september 2012 Gikk faktisk å tenkte på at jeg kunne tenke meg å jogge ei mil og at jeg skulle finne meg et treningsopplegg. Så dette skal prøves, tar en testtur i dag og så starter jeg opp på søndag, passer best med trening søndag, tirsdag og torsdag (+ fredag) for meg.
Harlequin Skrevet 13. september 2012 #11 Skrevet 13. september 2012 Jeg er med! Har såvidt begynt med treninga fra før, så begynner på uke 8, og eventuelt ta denne i to uker før jeg begynner på ni
Nautika Skrevet 13. september 2012 Forfatter #12 Skrevet 13. september 2012 Så bra at flere er med! Jeg har dessverre kjent litt mer murring enn normalt i leggen i dag, så fremover skal jeg følge godt med. Fikk kjøpt meg støttebandasje til leggen i dag, og sammen med varmende gel krysser jeg fingrene for at jeg holder beinhinnebetennelsen i sjakk fremover. Jeg vil bli sprek 1
Nattergalen Skrevet 13. september 2012 #13 Skrevet 13. september 2012 Da er testturen unnagjort, ble 4 runder i stedet for 3 for at det skulle passe med "runden" min. Men det gøyale er at jeg brukte nesten 5 minutt kortere tid enn det jeg normalt bruker. Og greit å passe på beina Nautika, gikk/løp stortsett på asfalt idag og merker at det tar på.
Nautika Skrevet 13. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 13. september 2012 Jeg bor heldigvis rett ved marka, så er kort veg til grusstier i skogen
Nautika Skrevet 14. september 2012 Forfatter #15 Skrevet 14. september 2012 Første uka gjennomført for min del, og jeg tar helg med god samvittighet
Harlequin Skrevet 15. september 2012 #16 Skrevet 15. september 2012 Da er uka gjennomført for min del, og har fungert veldig greit. Har jogga endel rundt Sognsvann, men i dag var jeg hjemme og fikk jogga i skogen - merkelig hvor mye lettere det går i kupert terreng! Kanskje fordi jeg har noe annet å tenke på (ikke å tryne) enn det faktum at jeg er sliten, haha
Gjest Fairydust Skrevet 15. september 2012 #17 Skrevet 15. september 2012 Kan jeg være med uten å følge programmet? Har tenkt å begynne å jogge igjen. Bare først starte med jogging + intervaller, frem til jeg er i god nok form til å jogge lange distanser. Mandag starter jeg på ny frisk, med jogging og hele pakka!
Nautika Skrevet 17. september 2012 Forfatter #18 Skrevet 17. september 2012 Jeg må nok flagge ut.. Leggen stritter i mot løping, så da får jeg finne noe annet å trene..
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #19 Skrevet 17. september 2012 Begynner på treningssenter onsdag og prøver meg på å få tid til dette på si! Anonym poster: 4a7c936dcdcc962cbee725ce1b216fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå