Gjest Niniel Skrevet 21. februar 2004 #1 Skrevet 21. februar 2004 Hver gang jeg prøver å spille Warcraft på LAN, restarter pc'en seg selv etter omtrent en halv time. Fryktelig irriterende for både meg og de jeg spiller med...hehe.. Noen som vet hva det kan være som gjør dette? Har en god pc som tåler spillet, og den blir ikke for varm heller. Når jeg spiller alene så går det helt fint, er bare med LAN at det ikke går.. Pluss at når den restarter av seg selv, så henger den seg opp i starten, slik at jeg må skru den av manuelt. Kan det være noen instillinger som jeg må forandre på? Forslag mottas med takk
Tusseline Skrevet 21. februar 2004 #2 Skrevet 21. februar 2004 Det har med innstillingene på PC'en å gjøre, ja. Er usikker på hvordan du går frem, dessverre.
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #3 Skrevet 22. februar 2004 Hver gang jeg prøver å spille Warcraft på LAN, restarter pc'en seg selv etter omtrent en halv time. Fryktelig irriterende for både meg og de jeg spiller med...hehe.. Noen som vet hva det kan være som gjør dette? Har en god pc som tåler spillet, og den blir ikke for varm heller. Når jeg spiller alene så går det helt fint, er bare med LAN at det ikke går.. Hvis en PC restarter av seg selv, er det enten maskinvarefeil eller feil på en driver. Siden det bare skjer under nettverksspilling, er det fristende å mistenke driveren til nettverkskortet, eller selve kortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå