AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Som overskriften sier, hva handler du i løpet av en uke? Evnt kom med frokost til kveldsmat oversikt. Er så usikker på hva jeg skal spise framover. Anonym poster: 2ead24813f6de7cc501e4d457f0ec3f1
Gjest *Maja* Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Fast hos oss: Ryvita Skinkepålegg Egg Kylling Karbonadedeig Tomater Ananas
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Jeg storhandler på mandag, og det jeg sørger for å ha i hus da er: Kyllingfileter. Grønnsakene jeg liker å ha til maten. Hermetiske tomater. Egg. Ost. Lettmelk. Smårettsskinke. Fiskepudding. Pålegg, som skinke, kaviar, makrell i tomat, leverpostei osv. Karbonadedeig Fullkornspasta. Grovbrød. Fyller på med krydder der det holder på å gå tomt. Kjøper mye på mandag, planlegger måltidene for uka på forhånd, så vet jeg hva jeg kommer til å trenge. Mange ting må jo fylles på igjen i løpet av uka, små grønnsaker går jo fort, men da er i hvert fall alt det største på plass. Anonym poster: 9745fe29c333f283a42c3785ba2b04cc
skruf Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Handler for ei uke av gangen, sånn ca er i handlekurven; Laks Karbonadedeig Torsk Kyllingfilet Div grønnsaker som blomkål, broccoli, gulrot, purreløk, selleri, potet Frukt Skinke, makrell i tomat, leverpostei Lettrømme Lettmajones Lettmelk Skummet kulturmelk Egg Gjær (baker brød selv) Div meltyper, kruskakli Havregryn Fullkornpasta Fullkornris Hvitløk Tomat Agurk Nå er jeg ikke akkurat på slankeren, men spiser sunt.
Gjest sitj3 Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Handler en gang i uken, og da går det i; - Activia yoghurt - Cottage Cheese - Vann med kullsyre - Tunfisk - Økologisk havregryn om jeg er tom. - Frukt og grønt (gulrøtter, kålrot, blomkål, brokkoli, purre, løk, rødløk, champignon, grønne epler, grapefruit, kiwi, erter, cherrytomat, agurk) Og det er faktisk det det går i. Handler masse på iHerb, så handler bare det jeg trenger fersk i butikk.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Fast hos oss: Ryvita Skinkepålegg Egg Kylling Karbonadedeig Tomater Ananas signerer denne, men bytter ut tomatene med purre. Legger til havregrøt, blomkål, brokkoli, agurk og mais.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #7 Skrevet 10. september 2012 Fast hos meg er : - Yoghurt- I bøtter og spann (ofte Tine JA, dobbel 00 eller av typen mild og lett, men også andre "vanlige! dersom de er på tilbud og jeg ikke kan forsvare det økonomiske ) - Ekstra lett melk - Frosne bær - Juice - Mengder av frukt - Mengder av grønnsaker - Crabsticks - Kyllingfilet - Torsk - Posesupper - Hermetiske tomater/ hakkede - Bønner - Mager vaniljekesam Ellers kjøper jeg inn andre type matvarer til helgen Som godteri, pølser/ pizza/ kjøttdeig, tortillas osv! I tillegg har jeg alltid et repertoar av krydder og sauser til å smaksette med. Anonym poster: 5ca2f685332f724970158f0f9e3ce91d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #8 Skrevet 10. september 2012 Har et ganske stramt budsjett, men min liste ser ca slik ut hver uke, eller når noe går tomt: Yoghurt Naturell Frosne bær - blåbær, jordbær og bringebær Gulrøtter Løk Paprika Appelsinjuice Melk Egg Olivenolje Balsamicoedikk Salat Hermetiske tomater Soyasaus Hvitløk Fullkornsspaghetti Grovere ris Epler Bananer Småsulten nøtter - usaltede og uten tørket frukt Laks Karbonadedeig Kyllingkjøttdeig Stor pakning kyllingfilet Go og mager kjøttdeig Med gulrot, løk og paprika liggende er det alltid lett å lage wok, enten vegetar eller med laks eller kylling. Supergodt med soyasaus og hvitløk. Anonym poster: f73ee9ee26f7db1412febf99e7f80c49
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #9 Skrevet 10. september 2012 Min handleliste ser vel ut som de fleste over. Ikke noe spesielle greier jeg handler. Handler om mosjon og størrelsen på porsjonene for min del mtp slankingen hvertfall. Anonym poster: 4e3fbc9de613fc01676b0028666b9c4a
addict Skrevet 10. september 2012 #10 Skrevet 10. september 2012 Mitt diettkjøleskap ser slik ut: Kyllingfileter Flatbiff Karbonadedeig Brokkoli Sopp Løk Paprika Somregel salat, men nå er jeg tom Kikerter Kidneybeans (FLOTT proteinkilde) Mager kesam Sukkerfri ketchup Buljong til kraft/sauser/supper ect Cola light/zero Hermetiske tomater Tomatpurè Synnøve lett hvitost Cherrytomater Popcorn man popper selv PROTEINPULVER <- viktigste Egg Tror det dekker det hele. Ihvertfall det jeg har i hus nå.
Zakuro Skrevet 10. september 2012 #11 Skrevet 10. september 2012 Fast inventar: Frossen wok og kokegrønnsaker Frukt Knekkebrød Mager skinke Paprika Agurk Sukkererter Cherrytomater Makrell i tomat Tunfisk Egg Gulost Yoghurt (dobbel 0%, det er viktig!) Salat Løk Linser Laks Kylling(filet eller strimlet) Fullkornsspagetti/ris Melk Juice Tørket frukt Sitron(har i vannet^^,)
frka7x Skrevet 12. september 2012 #12 Skrevet 12. september 2012 - Wasa Fiber Balance - 4pk kyllingfilet - Laks - Makrell i tomat - Agurk - Kiwi - Gulerøtter - Mais - Epler, bananer, blåbær - Påleggslaks - Iskaffe Cappuccino (Tre store) - 1l Ekstra lett melk - Skyr yoghurt - 1 salathode - Egg hvis nødvendig - Grov ris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå