Gå til innhold

ny terrengsykkel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bra, berre han passar. Men til stisykling ville eg satsa på fulldempar, så det kjem jo litt an på kor mykje grus i forhold til sti du skal køyre.

Skrevet (endret)

Har sett litt etter fulldempet..men ikke så mange i riktig prisklasse. Snakket med en sykkelselger og, han mente at fulldempet ikke er nødvendigvis så mye bedre for komforten.men gjør det lettere å sykle i terreng..

Vil helst ha 29 tommer hjul....

Endret av gladidag
Skrevet

Dersom du ikke skal sykle i krevende terreng er fulldemping definitivt ikke nødvendig. Har ikke erfaring med den modellen du nevner, men generelt sett gir hardrocx god valuta for pengene. Men, husk å finne en sykkel/modell som passer til din kropp, samt å få den riktig innstilt oss selger.

Skrevet

FJBR..takk for tips. Har gått bort ifra fulldempet etter å ha snakket med flere sykkelglade damer;) Må kjøpe sykkel på nettet , ikke sykler igjen i butikkene her....men sambo jobber i sportsbutikk for endel år siden så han er flink å montere sykler(håper eg;)) Hybridsykkelen min er 16" men eg syns den er litt liten( er 167 cm høy) så tror eg går for 17".. men 29er hjul skal eg ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...