gladidag Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Skal kjøpe ny sykkel, til sykling i skogen og grus. Kikkrr på denne, noen erfaringer? http://www.hardrocx.no/artikkel/les/564/62_Cambrium+SL+29R/
Gjest Tigress Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Sikkert bra, berre han passar. Men til stisykling ville eg satsa på fulldempar, så det kjem jo litt an på kor mykje grus i forhold til sti du skal køyre.
gladidag Skrevet 10. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2012 (endret) Har sett litt etter fulldempet..men ikke så mange i riktig prisklasse. Snakket med en sykkelselger og, han mente at fulldempet ikke er nødvendigvis så mye bedre for komforten.men gjør det lettere å sykle i terreng.. Vil helst ha 29 tommer hjul.... Endret 10. september 2012 av gladidag
FJBR Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Dersom du ikke skal sykle i krevende terreng er fulldemping definitivt ikke nødvendig. Har ikke erfaring med den modellen du nevner, men generelt sett gir hardrocx god valuta for pengene. Men, husk å finne en sykkel/modell som passer til din kropp, samt å få den riktig innstilt oss selger.
gladidag Skrevet 17. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2012 FJBR..takk for tips. Har gått bort ifra fulldempet etter å ha snakket med flere sykkelglade damer;) Må kjøpe sykkel på nettet , ikke sykler igjen i butikkene her....men sambo jobber i sportsbutikk for endel år siden så han er flink å montere sykler(håper eg;)) Hybridsykkelen min er 16" men eg syns den er litt liten( er 167 cm høy) så tror eg går for 17".. men 29er hjul skal eg ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå