Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #1 Del Skrevet 21. februar 2004 Hva gjør jeg....ingen dyrleger som har åpent rundt her i dag. Ho hav vondt i det ene bakbenet sitt. Dette er en inne katt. Samboeren min mener at det ikke er så viktig. At vi skal se det an litt utover dagen. Hva synes dere? Ho ligger i sofaen og mjauer og finner ikke noe god ligge stilling. Jeg får ikke lov å ta på benet hennes. Og ho skjelver litt innimellom. Hva gjør jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. februar 2004 #2 Del Skrevet 21. februar 2004 Du får tak i dyrelegen uansett. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. februar 2004 #3 Del Skrevet 21. februar 2004 Enig med Care. Det finnes alltid en dyrlege som har vakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 21. februar 2004 #4 Del Skrevet 21. februar 2004 Ja, stakkars pus... når den har så vondt som det virker, er det lenge til mandag... :veldigsur: Så finn en dyrlege som har vakt, for det finnes helt sikkert i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 21. februar 2004 #5 Del Skrevet 21. februar 2004 Det skal være veterinærvakt i alle kommuner. Hvis du ringer en dyrlege vil du sannsynligvis få oppgitt nummeret til veterinærvakta på svareren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. februar 2004 #6 Del Skrevet 21. februar 2004 Katten din har tydeligvis smerter og da skaffer du hjelp. Det finnes dyrlege på vakt i alle kommuner. En venninne av meg hadde en syk hund og siden det var helg var det ikke noe åpent dyrlegekontor, hennes dominerende samboer nektet å kaste bort penger på "kostbar" dyrlegevakt og hun var dum nok til å adlyde. Hunden døde i løpet av natten, hadde han fått en sprøyte kortison hadde han levd i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 21. februar 2004 #7 Del Skrevet 21. februar 2004 Du skulle sett katten vårres når hu fikk løpetiden! Hun kunne nesten ikke stå på bakbeina, plutselig datt hun sammen med bakfotene. Så kunne hun gå litt osv. Sånn holdt hun på en liten stund før vi fant ut NÅ drar vi til dyrlegen. Hun fant ingenting galt med katten vårres, så spurte hun. Har katten vårres løptetiden? Det hadde vi ikke tenkt på. Men det var det hun hadde. Betalte i dyre dommer for ingenting egentlig. Katter kan vel få like vondt som oss mennesker når vi får mensen så. Men det virket mer som hun hadde vondt i den ene bakfoten en i den andre. Mjauer hun som vanlig eller er det litt ana må på henne? Det var min historie om katten vårres som lurte oss godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #8 Del Skrevet 22. februar 2004 Her i huset drar vi sporenstreks til dyrelegen hvis det er noe galt med dyrene, helligdag og helg som hverdag... Helsen deres er viktigst... Som regel oppfører ikke dyra seg slik hvis det ikke er no veldig gærnt.. Iallefall gjør ikke våre det... De er ikke så besete av seg, så når de blir det er det noe veldig galt.... Skulle det vise seg at det ikke var noe alvorlig er man iallefall på den sikre siden. Jeg vil i så tilfelle aldri si at vi har betalt i dyre dommer for ingenting... Vi har i såfall betalt for å utelukke at dyrene er syke og akkurat det er det vel dyrelegen som best kan finne ut av, koste hva det koste vil..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå