Kipa Skrevet 21. februar 2004 #1 Skrevet 21. februar 2004 hvor lenge kan en på 5 uker sitte i en vippestol, eller han ligger vel mer enn han sitter, har den senket max. Noen ganger sovner han- les ofte... skal jeg da flytte han over til vugga med en gang?? - NÅ feks sover han der....
LilleMy Skrevet 21. februar 2004 #2 Skrevet 21. februar 2004 Hvis den er rimelig flat tror jeg ikke barnet tar noe skade av å sovne og bli liggende der. Min datter tok i alle fall ingen skader av det!
-ida- Skrevet 21. februar 2004 #3 Skrevet 21. februar 2004 Vi brukte vippestolen av og til og sovnet han lot jeg han sover der. Ville ikke vekke han ved å flytte han. Virker da frisk i dag, men han sov jo ikke der i timesvis.
Birgitte Skrevet 23. februar 2004 #4 Skrevet 23. februar 2004 Etterhvert som han blir eldre vil du vel bli bedre kjent med sovevanene hans, og da kan du jo planlegge slik at han ikke sover så mye i vippestolen. Da vil jo alt bli bra!!
Nette Skrevet 23. februar 2004 #6 Skrevet 23. februar 2004 Fysioterapauten mente at barnet ikke burde sitte mer enn en halvtime i vippestol (og bilstol). Men jeg lot sønnen min også ligge i stolen dersom han sovnet der. Vanligvis sov han ikke lenge når han sovnet der...
Gjest Tex Skrevet 24. februar 2004 #7 Skrevet 24. februar 2004 Når mine var helt små pleide jeg å legge et teppe nederst i stolen slik at den ikke ble så buet hvis du skjønner hva jeg mener.... Jeg tviler på at barna tar skade av å sove der litt innimellom, men det bør jo ikke bli en (u)vane.... Og det med bilstol, det er vel ikke så mange som stopper for hver halvtime hvis de skal kjøre en lengre strekning med baby. Husk åssen våre mødre behandlet oss da vi var små, ikke sele i bilen, sove hvor som helst, vi har det jo bra vi også.... Dessuten er vel bæresele verre enn vippestol....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå