AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #1 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg har da planlagt å forville meg litt lenger inn i paypal verden, og trenger litt beroligende ettersom jeg er en noe engstelig person. Jeg har brukt gjestefunksjonen hos paypal flere ganger så jeg vet jo hva det går ut på, men har nå planlagt å opprette en konto. Det er for øvrig to ting som bekymrer meg litt; 1. Jeg vet at det skal gå å betale selv om kortet ikke er blitt verifisert enda. Jeg har en ting til under hundre norske kroner jeg kan tenke meg til å kjøpe i nærmeste fremtid før jeg får kontoutskriften med verifiseringskoden. Det jeg for øvrig er litt bekymret for er at jeg har lest om folk som har fått problemer med betalinger og uverifiserte kort, da paypal har oppfattet kortene som stjålet. Disse kontoene har for øvrig tilhørt folk som har slurvet med å oppgi e-post, kort og paypalkonto som stemte med hverandre i forhold til navn, addresse og lignende, slik jeg forsto det. Jeg har jo selvsagt ikke tenkt å oppgi noe feil, og det er heller ikke slik at jeg må ta i bruk kontoen før kortet er verifisert heller. Men, det jeg lurer på er vel om noen har handlet (det siste året helst) med uverifiserte kort og om disse har møtt på noen problemer med det, eller har det gått knirkefritt? 2. En annen ting jeg bekymrer meg for er den berømte verifiseringskoden, da jeg har lest at mange har problemer med å finne den, eller ikke fått den i det hele tatt. Er det noen som har hatt problemer med å motta den? Og de som har fått den, er det noen som har fått den på kontoutskriften? Jeg setter virkelig pris på alle svar. Anonym poster: dd55e99a9d5f31e35a98efe641ad93c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. september 2012 #2 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg kan svare utifra det jeg kjenner til, i hvert fall. Paypal-kontoen min har jeg hatt i et par år nå, og det tok vel bare en dag fra jeg "betalte" til jeg kunne finne koden i nettbanken min, i oversikten over ting som har blitt trukket fra kontoen. Det er rimelig godt forklart hvilke tall eller hva det nå enn er du skal se etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå