Gå til innhold

lite sex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

huff da,,,, men bruker ho ikke middler mot slikt da? Må jo egentliv være litt frustrerende til ho oxo. Sikkert ikke no spessielt digg å vite at man ikke kan tilfredstille typen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er ikke bare rosa dager i et forhold. Dette skjer i alle forhold. Hverdagen sluker en. Kvelden kommer og man vil sove.

Man elsker hverandre like mye, men den store spenningen har tatt pause.

Kansje du har latt merke til at det er verst om vinteren?

Alle har det slik.

Vi hadde ikke sex på 6 mnd. Det var så mye som slukte oss med hud og hår.

Så fant vi ut at vi måtte snu på flisa. Sakte kom lysten tilbake og vi kunne ikke få nok.

Det er verre når både lyst og ereksjon blir borte. Da bør en ta en prat med legen. Er lysten borte, men ereksjonen er der, da har han sikkert sine egne stunder. Og trenger det. Du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Herregud. Hvilken generasjon er du fra? Tilhører du den utdaterte generasjonen som fortsatt går rundt og innbiller seg at menn liker sex mer enn kvinner og vil ha det HELE tiden?

Hvis hun stiller seg naken foran ham, og han ikke vil, er det INGENTING galt.

Ville du si det var noe alovrlig galt hvis en mann stilte seg foran konen sin og hun ikke ville?

Må alt være seriøst ment? :roll:

Jeg kan umulig vite hva som feiler mannen hennes, og derfor er det helt umulig for meg å gi noen gode råd. Men fant ut at det var litt morsomt da, som de to kanskje kunne le ut av eller noe slikt. Alt behøver vel ikke være så forbannade seriøst hele veien.

Og ja, min kjære forventer at jeg er klar som et egg om han stiller seg naken foran meg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

Må alt være seriøst ment? :roll:

Jeg kan umulig vite hva som feiler mannen hennes, og derfor er det helt umulig for meg å gi noen gode råd. Men fant ut at det var litt morsomt da, som de to kanskje kunne le ut av eller noe slikt. Alt behøver vel ikke være så forbannade seriøst hele veien.

Og ja, min kjære forventer at jeg er klar som et egg om han stiller seg naken foran meg. :roll:

kunne ikke vært mer enig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE LILLE MEG SKREV

huff da,,,, men bruker ho ikke middler mot slikt da? Må jo egentliv være litt frustrerende til ho oxo. Sikkert ikke no spessielt digg å vite at man ikke kan tilfredstille typen sin.

Jo da... har prøvd kanesten eller hva det heter, men det hjalp ikke det.

Er det ikke sopp så er det ømt og sårt.

Er nok like surt for henne som for meg,er ikke selve sexen vi savner mest da, men den nærheten vi får ved et sammleie....

Prøver og ikke tenke på sex om dagene,men det er liksom umulig det,når det er så lenge siden vi har hatt det.

Tenker på sex dagene lang..... :cry:

Men vi får håpe på bedre tider senere når det går over de ulumskhetene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

du skorpus...

Det var nok ikke meg som skrev det du svarte på.... :o

Det var nok han der...mskancke...

Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Ta deg en dusj og still deg naken fremfor han  :sjarmor:  Klarer han å motstå det, da er det noe alvorlig gale på ferde.

Jeg plages også av det samme: lite sex, og lite ivrig mann. MEN: jeg står naken foran han hver dag (dusjer alltid sammen) og han greier altså å motstå meg, så i følge deg så er det da tydeligvis noe alvorlig på ferde. HJEEELP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...