Gå til innhold

lite sex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest bare lille meg...

Blir gaaal snart!!!!!!

Har hatt så lite sex i det siste at fy!!!!!!!!!! :frustrert:

Han har bare ikke lyst lenger... Ikke kan han svare på hvorfor heller....

å! å! å! å! å! :frustrert:

Måtte bare få det ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjære har det også sånn for tiden. Vi har ikke snakket om det, men jeg går ut i fra det har med jobben å gjøre. Har vært mye press og forventninger derfra i det siste. En dag har han energi og lyst igjen, og da er jeg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er eksperter i å finne vikarierende motiver, som jobb, stress osv, for at mannen rett og slett har mistet lysten på de.

At årsaken egentlig er at han ikke lenger er kåt på de, nei, se DET ser de ingen mulighet for.

Dere er litt søte, da.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Ta deg en dusj og still deg naken fremfor han :sjarmor: Klarer han å motstå det, da er det noe alvorlig gale på ferde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er eksperter i å finne vikarierende motiver, som jobb, stress osv, for at mannen rett og slett har mistet lysten på de.

At årsaken egentlig er at han ikke lenger er kåt på de, nei, se DET ser de ingen mulighet for.

Dere er litt søte, da.

:hoho:

:tunge1:

Bedre det enn å legge meg ned å grine fordi jeg tror han ikke har lyst på meg. Og ja, jeg VET det er ingen mulighet for at dine teorier er årsaken :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ta deg en dusj og still deg naken fremfor han :sjarmor: Klarer han å motstå det' date=' da er det noe alvorlig gale på ferde.[/quote']

Herregud. Hvilken generasjon er du fra? Tilhører du den utdaterte generasjonen som fortsatt går rundt og innbiller seg at menn liker sex mer enn kvinner og vil ha det HELE tiden?

Hvis hun stiller seg naken foran ham, og han ikke vil, er det INGENTING galt.

Ville du si det var noe alovrlig galt hvis en mann stilte seg foran konen sin og hun ikke ville?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du si det var noe alovrlig galt hvis en mann stilte seg foran konen sin og hun ikke ville?

Utrolig bra sagt!

Det er ikke nødvendigvis noe galt fordi om mannen er inne i en periode hvor han han mindre lyst enn ellers.

Selvfølgelig kan årsaken være at han ikke tenner på parteren sin lenger, men mer sannsynlig er det at han ikke er helt i form, har jobbrelaterte problemer å stri med eller at han rett og slett er for trøtt!

Dere er litt søte, da

Jeg utelot med vilje hånlatteren sin, og elllers tror jeg du tar feil. Se forklaringen min lenger oppe. At dette er eller har vært situasjonen for deg er greit nok, du kan allikevel ikke overføre dette på alle mannfolk i hele verden.

Og du...kan ikke vi kvinner få ha de illusjonene vi vil i fred?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i fast forhold, har vært det lenge...

men har ikke hatt sex på snart 3 måneder...

det er ikke lett for oss mannfolk, når dama ikke vil lengere lissom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...
jeg er i fast forhold, har vært det lenge...

men har ikke hatt sex på snart 3 måneder...

det er ikke lett for oss mannfolk, når dama ikke vil lengere lissom

er ikke lett for noen av partene!

PS! Gjett en gang hvem som hadde sex i går kveld!!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. Hvilken generasjon er du fra? Tilhører du den utdaterte generasjonen som fortsatt går rundt og innbiller seg at menn liker sex mer enn kvinner og vil ha det HELE tiden?

Hvis hun stiller seg naken foran ham, og han ikke vil, er det INGENTING galt.

Hvis dama mi hadde stillt opp naken og nydusjet skulle det være ekstremt viktige grunner for at jeg ikke har pu.. henne der og da.:P

Kan faktisk ikke komme på noe som skulle ha hindret meg!!

:smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dama mi hadde stillt opp naken og nydusjet skulle det være ekstremt viktige grunner for at jeg ikke har pu.. henne der og da.:P

Kan faktisk ikke komme på noe som skulle ha hindret meg!!

:smoke:

impotens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke lett for noen av partene!

PS! Gjett en gang hvem som hadde sex i går kveld!!!! :danse:

---------

joda, kan med hånda på hjerte si at jeg er missunelig på deg :tunge1:

Vi slår bølgen for bare lille meg, og krysser fingrene for Champagne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest bare lille meg...

---------

joda, kan med hånda på hjerte si at jeg er missunelig på deg :tunge1:

Vi slår bølgen for bare lille meg, og krysser fingrene for Champagne :wink:

mottar bølgen med et eneste stort gllliiis!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kan ikke huske sist jeg hadde sex engang jeg :-(

Det er jo egentlig et "fornuftig" svar på det da,men blir bare så frustrert av det til tider...

Dere skjønner at kona er gravid shø, så sliter hun med sopp og annt smuss der nede...

Blir gal jeg................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...