Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer om en mann som holder rundt meg og kysser meg i nakken. En mann med en kropp som får meg til å lengte etter sex nærmest konstant. En mann som drar meg med ut på treningstur i regnværet og inn i dusjen etterpå. En mann som har sitt eget liv, men som kommer hjem til meg hver kveld. En mann som gir meg små gaver når jeg ikke venter det. En mann med en familie og vennekrets som jeg føler meg hjemme i. En mann som vet hva han vil med livet sitt. En mann jeg kan skjemme bort. En mann jeg kan bli gammel sammen med. En mann jeg kan drikke rødvin og diskutere store spørsmål med. En mann med sterke, beskyttende armer. En mann jeg kan oppdage ny musikk sammen med. En mann som ser når jeg trenger en klem og noen gode ord. En mann det er godt å være stille sammen med. En mann med en hånd som passer perfekt i min. En mann jeg vil vise fram til hele verden!Hvem drømmer du om?

Anonym poster: 956bc55d3840cf009ee23f344f434ed6

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer vel om han som "alt" stemmer med..

Skrevet

Blir jeg kjip eller kjedelig når jeg sier at jeg drømmer om kjæresten min ? :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Drømmer ikke lenger om noen somhelstq :cry:

Anonym poster: 380ed90adf5d0d0900dcc8075a1bfacb

Skrevet

Ei god venninne av meg :)

Kanskje kunne det blitt noe mer i en annen verden, en annen tid...

Skrevet

Jeg drømmer om en mann som holder rundt meg og kysser meg i nakken. En mann med en kropp som får meg til å lengte etter sex nærmest konstant. En mann som drar meg med ut på treningstur i regnværet og inn i dusjen etterpå. En mann som har sitt eget liv, men som kommer hjem til meg hver kveld. En mann som gir meg små gaver når jeg ikke venter det. En mann med en familie og vennekrets som jeg føler meg hjemme i. En mann som vet hva han vil med livet sitt. En mann jeg kan skjemme bort. En mann jeg kan bli gammel sammen med. En mann jeg kan drikke rødvin og diskutere store spørsmål med. En mann med sterke, beskyttende armer. En mann jeg kan oppdage ny musikk sammen med. En mann som ser når jeg trenger en klem og noen gode ord. En mann det er godt å være stille sammen med. En mann med en hånd som passer perfekt i min. En mann jeg vil vise fram til hele verden!Hvem drømmer du om?

Det er omtrent en sånn mann jeg også alltid har drømt om, og nå har jeg endelig funnet ham. :hjerter_rundt:

Gjest Trappetroll
Skrevet

Er vel litt kjedelig jeg, men er faktisk kjæresten min jeg drømmer om wub.png

Skrevet

Jeg drømmer om en mann som får meg til å le når dagene er grå, en mann som får meg til å føle meg spesiell, en mann som passer perfekt inn i gjengen av rare fantastiske venner, en mann som er sosial- men samtidig liker å finne på ting sammen bare oss to, en mann som liker å være med på friluftsaktiviteter, en mann som er glad i mennesker- empatisk og omsorgsfull, en mann som liker festlige lag- men også en rolig kveld hjemme i sofaen- Med andre ord: Jeg drømmer om den fantastiske forloveden min :hjertesmil: :hjertesmil: :hjertesmil: :hjertesmil:

Skrevet

Jeg har faktisk nå hatt gjentatte drømmer om eksen til kjæresten min. Drømmer for eksempel at vi blir skikkelige gode venner å sånt, haha!

Anonym poster: e11df751374a336e84effc992010b450

Skrevet

1270539.jpeg

• Liker 5
Skrevet

Det er omtrent en sånn mann jeg også alltid har drømt om, og nå har jeg endelig funnet ham. :hjerter_rundt:

Heldiggrisen!

1270539.jpeg

...er nok dette det ender opp med ja....

Hilsen drømmende TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg drømmer ikke om noen, er det trist eller? Har ikke vært forelsket på en lang stund.

Jeg har vært singel i et par år nå, og merker at ingen, ingen fatter min interesse. Det er kjedelig, men jeg ser ingen som jeg kunne falt for, eller som får meg til å drømme om ham.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Tror jeg og TS drømmer om samme fyr. Håper jeg finner han først!

Gjest Sága Grotesque
Skrevet

Drømte om Hitler i går, jeg. Dårlig tegn? :sjenert:

Hm. En fin mann med masse tålmodighet og som ikke lar seg tråkke på? Og så må han ha skjegg!

Skrevet

Blir jeg kjip eller kjedelig når jeg sier at jeg drømmer om kjæresten min ? wub.gif

Haha! Det gjør jeg og! Har ikke sett han på lenge pga at han har vært bortreist, men han kommer hjem neste helg og jeg drømmer om han hele tiden :sjenert:

Anonym poster: 7763d4ca0627c007f1ec98ec7fd8d442

Gjest Gorgonzola
Skrevet

1270539.jpeg

Det er ikke så rent få kvinner som ender opp der. Årsak: Urealistiske forventninger til forhold og samliv.

For øvrig - til TS - du drømmer om meg :lur:

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min :)

Tidligere var hun nok ikke alt jeg drømte om, men nå er hun alt jeg drømmer om - det hun ikke har er rett og slett ikke viktig - for alt hun har er mer enn nok, og alt hva jeg trenger!

Skrevet

Det er ikke så rent få kvinner som ender opp der. Årsak: Urealistiske forventninger til forhold og samliv.

For øvrig - til TS - du drømmer om meg :lur:

Hadde det som profilbilde på facebook en stund. Nå har jeg klinebilde i solnedgang og han har veldig fine, sterke armer og plukker blomster til meg og sånn :)

Anonym poster: 4cc96ef8d5efe9d4bd75ef9b754afc77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...