Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #1 Skrevet 21. februar 2004 Jeg kom i snakk med en eldre herre som fortalte meg helt uoppfordret om hva noen i hans familie hadde gjort. Dette var noe som også jeg hadde opplevd(men ikke med så positiv utgang) men som ingen kjenner til. Eller som jeg tror ingen kjenner til...Tror dere at han kjente til min "sak"(via rykter), eller er det ganske vanlig at eldre mennesker tar opp intime familiære ting til fremmede? Og om det er rykter om meg; hvor fort kan disse oppstå og hvordan kan folk vite.....Jeg kan ikke tenke meg at dette skulle være noe folk snakket om, men hvem vet...
Saga Skrevet 21. februar 2004 #2 Skrevet 21. februar 2004 Jeg har aldri vært flink i matte, så dette ble litt for mye X og Y for meg.. Det jeg vet er at eldre folk er som unger og de sier akkurat det som faller dem inn, men om det var en veldig komplisert sak som ikke tar sted i alle familie (eller som ikke er vanlig) så skal du jo ikke se bort fra at han prøvde å fiske. Det er eldre folk (samt unge) veldig flink til, også. Men, kjente du denne mannen?
Gjest Embla s Skrevet 21. februar 2004 #3 Skrevet 21. februar 2004 Det kan jo ha vært helt tilfeldig? (vi er ikke så unike som vi tror og de problemer vi sliter med og holder hemmelig, er vel sikkert også mer utbredt enn vi tror)? Men du sier at ingen kjenner til "din sak", hvordan kan det oppstå rykter hvis ingen vet om det? Uansett - hvis det er tilfelle, og historien han fortalte hadde heldig utgang, så viser vel det bare at han forsøkte å oppmuntre deg og at han har sympati med deg? (men jeg tror det var tilfeldig, i den grad jeg kan tro noe som helst, det du skriver er litt kryptisk)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå