spinnwild Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 (endret) Hei. Jeg sitter her og funderer på om jeg skal kjøpe ny seng snart. Den vi har nå er en vi fikk av en venn da vi hasteflyttet for to år siden. Det jeg sliter med er å finne ut hvor jeg kan finne en passende seng, da samboeren min er over 2m lang. (Fant en artikkel der det står at man helst skal ha en seng som er 15-20cm lengre enn kroppslengde ) Vi vil jo ha en ordentlig god seng (i både komfort og kvalitet) nå når vi skal legge inn egne penger i den... Hvor finner jeg senger/madrasser som er lengre enn 2m (helst 210-220cm)? Og hvor mye dyrere må jeg regne med at dette blir? Og finner jeg noen som selger slikt i Trondheim? Endret 9. september 2012 av spinnwild
Nalaya Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Aner ikke lengdene sengen kommer i, men Ikea har seriøst verdens beste senger! OMG, elsker den senga. Overmadrassen har såkalt memoryfoam, stikk innom ikea for prøveligg *hihi*
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Ikea har ikke ekstra lange senger, så det var et unyttig innlegg. (Ikke har de verdens beste senger, heller, men det er en annen sak). Til TS: Jeg tror faktisk at ukurante lengder må bestilles, med den ekstrakostnaden det gir. Anonym poster: fc14fca3037639600017d7e8ca1df647 1
Nalaya Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Ikea har ikke ekstra lange senger, så det var et unyttig innlegg. (Ikke har de verdens beste senger, heller, men det er en annen sak). Til TS: Jeg tror faktisk at ukurante lengder må bestilles, med den ekstrakostnaden det gir. Anonym poster: fc14fca3037639600017d7e8ca1df647 Å, det var dumt. Har erfaring fra ikea at prisen er billig og sengene bra. Men smaken er vel som baken
Marwel Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Jeg mener uten at jeg så da jeg kjøpte seng på ikea i sommer at de skulle få senger(rammemadrass) med 220cm lengde. I oktober? Er ikke sikker, men man kan jo alltids ringe å høre ? Ellers ville jeg sjekket sengemakeriet i fjordgata, så ut som de hadde 210cm lengde iallefall. http://www.sengemakeriet.com/webshop.aspx?pageid=78949
addict Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Gullaksen på sengemakeriet kan sikkert finne lang seng til dere, ja Anbefaler å stikke innom der, god service har de og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå