-Jiinxs- Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 (endret) Var ikke meningen, og tenkte å si sorry siden jeg selv hater folk som gjør det men kom aldri så langt. Håper hamburgeren din smakte. Endret 9. september 2012 av -Leon- 1
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 (endret) heheee... neeei- køsnikere er no ordentlig dritt! så det var jo snilt av deg å komme med en offentlig unnskyldning- så får vi bare håpe at vedkomne er en KG-bruker/ en Kg-snikleser! smakte burgern din godt da? eller smakte den et snev av dårlig samvittighet? Endret 9. september 2012 av NozMonster 2
-Jiinxs- Skrevet 9. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2012 Må si at den hadde smakt bedre om det ikke hadde skjedd ^^ Men men, håper hu hadde forsatt en fin søndag.
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Må si at den hadde smakt bedre om det ikke hadde skjedd ^^ Men men, håper hu hadde forsatt en fin søndag. det plager nok deg mer at du snek, enn at det plager henne...sånn i lengden ihvertfall!
Aubree Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Det går bra! Jeg la ikke merke til at du snek engang :-) 2
-Jiinxs- Skrevet 11. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2012 Det går bra! Jeg la ikke merke til at du snek engang :-) Phew, takk og pris =)
Gjest Drue Skrevet 12. september 2012 #7 Skrevet 12. september 2012 Tok du en chat and cut? Hahaha! http://www.youtube.com/watch?v=nXz-fOtKBU8&noredirect=1
-Jiinxs- Skrevet 12. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2012 Tok du en chat and cut? Hahaha! Haha, viste ikke at det hadde et navn en gang Og nei, det var ikke det som skjedde.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. september 2012 #9 Skrevet 12. september 2012 (endret) Jeg beklager, men du er ikke tilgitt Burgeren smakte dritt som alltid og det er din skyld. Hver gang noen sniker, smaker burgeren fælt. I dag måtte jeg gå innom hele 14 sjapper, for jeg ville ha en burger som smakte godt. Og nå trodde jeg endelig jeg skulle få en burger som kom til å smake godt, men så KOM DU! Nå har du ødelagt hele kvelden min, for jeg ble til slutt så sulten at jeg måtte ta den burgeren. Endret 12. september 2012 av Evilposelos
-Jiinxs- Skrevet 12. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2012 Jeg beklager, men du er ikke tilgitt Burgeren smakte dritt som alltid og det er din skyld. Hver gang noen sniker, smaker burgeren fælt. I dag måtte jeg gå innom hele 14 sjapper, for jeg ville ha en burger som smakte godt. Og nå trodde jeg endelig jeg skulle få en burger som kom til å smake godt, men så KOM DU! Nå har du ødelagt hele kvelden min, for jeg ble til slutt så sulten at jeg måtte ta den burgeren. Det var trist å lese Hvis jeg får nr ditt, så skal jeg heller spandere en ny burger på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå