AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Om dere skal ha noen da:) Jeg ønsker å bruke et smykke og øredobber i samme stil. Har sett litt på nettet, men tenker at jeg kanskje skal se om de har noe på f.eks glitter. Om jeg ikke finner noe pent og billig, så går jeg for et enkelt diamantsmykke+øredobber fra gullsmeden. Det er jo noe jeg kan ha i mange mange år framover og som passer til alt:) Er det noen nettbutikker dere vet som har pene smykker? Anonym poster: a7ffeecc1ea5aa1487892055977dd76c
Gjest Tekola Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Sørg for at det ikke ser billig ut, uansett hva du velger! Bildene vil jo sannsynligvis være noe som vil følge det i veldig mange år fremover, så det er absolutt verdt å legge penger i noe du eventuelt kan bruke igjen senere Jeg kjøpte mine sølvøredobber hos en gullsmed, lånte et perlekjede av moren min og brukte et perlearmbånd jeg fikk av mine besteforeldre for noen år siden.
Petalouda Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Jeg håper jeg får låne noe. Jeg har et riiimelig velfylt smykkeskrin selv (les: tre, og de er stooore) men jeg håper min tilkommende svigermor vil låne meg noe. Jeg har ikke tatt det opp med henne ennå, men det vil bety mye for meg. Ser for meg øredobber eller en brosje eller noe. Tror faktisk kanskje ikke jeg skal ha noe i halsen ... men det kommer jo helt an på kjolen, som jeg ikke har valgt ennå
Gjest kiara_pusen Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Jeg er i utgangspunktet ganske skeptisk til å handle smykker etc på ebay, synes det er så mye rart ute å går... Jeg har en smak som ikke samsvarer med budsjettet på smykkene, så jeg fant en designer som lager smykker som ligner veldig på de smykkene som jeg har sett fra bla Jenny Packman i Diin brudesalong i Oslo. (hårbøylene) http://fineandfleurie.bigcartel.com/ Var veldig fornøyd med det jeg fikk, og ikke minst den personlige hilsenen som fulgte med gaveesken.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Jeg bruker smykker jeg har fra før. Ordentlige smykker. Kjøper ikke en dyr kjole for så å kjøpe billige smykker til nei! :-) Anonym poster: 21eb56edff3bc9e7b1ab4264da47b187
Anglofil Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 (endret) Øredobber som jeg hadde fått i gave. Tiarahårbøyle fra ebay. For meg er det ikke prisen som teller, men at smykkene/tilbehøret ser flott ut. Og det trenger ikke å se billig ut selv om prisen er det. Mvh Yvonne Endret 9. september 2012 av Yvonne 1
Petalouda Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Enig med deg, Yvonne. Dessuten er det vel ingen som kommer og spør om prisen ... ?
Anglofil Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 Enig med deg, Yvonne. Dessuten er det vel ingen som kommer og spør om prisen ... ? Nettopp. Eneste var ei som syntes tiarahårbøylen min var så flott og utbrøt "åh, den så dyyyr og flott ut!". De får gjerne tro det hvis de vil. Mvh Yvonne
Gjest kiara_pusen Skrevet 9. september 2012 #10 Skrevet 9. september 2012 Nettopp. Eneste var ei som syntes tiarahårbøylen min var så flott og utbrøt "åh, den så dyyyr og flott ut!". De får gjerne tro det hvis de vil. Mvh Yvonne Bare å fortsette å smile og late som ingenting av slike kommentarer. Det er jo begrenset når jeg igjen kan bruke min dramatiske hårbøyle med vanvittig mye glitter, men jeg har en kusine som allerede har booket den for hennes kommende juleball samme år, så kanskje det var verdt 1200,- likevel. Den er jo kjempefin! Billig er det når det ser billig ut, ikke hva det koster og ikke.
Gjest lisha Skrevet 9. september 2012 #11 Skrevet 9. september 2012 Jeg kommer til å bruke et diamantsmykke jeg fikk i bursdagsgave med sambo Tilhørende små diamant-øredobber på det bakerste hullet i øret, og hengende krystall-øredobber (som jeg fikk med pappa i Krakow en gang) fremst! Det er kjempeflotte smykker, som betyr mye for meg
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #12 Skrevet 9. september 2012 TS Jeg bryr meg ikke om prisen så lenge det ser pent ut:) Har mange pene smykker i mitt stappfulle smykkeskap, men ingen jeg har lyst å bruke den dagen. Vurderer å spørre min bestemor om hun har noen pene smykker jeg kan låne. Tror det ville blitt bra Anonym poster: a7ffeecc1ea5aa1487892055977dd76c
Pingting Skrevet 10. september 2012 #13 Skrevet 10. september 2012 Etsy har veldig mye fint og unikt 2
Evie Skrevet 10. september 2012 #14 Skrevet 10. september 2012 Jeg skal ha øredobber fra celine Engelstad og armbåndet er arvegods. Passer ikke med smykke i halsen til kjolen min.
Gjest Adriane Skrevet 10. september 2012 #15 Skrevet 10. september 2012 Jeg skal ha dette settet (hvitt gull og perle), og muligens et perlearmbånd til (usikker på det, pleier aldri bruke armbånd) Kjøpt på nett 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #16 Skrevet 10. september 2012 TS Adriane: Det settet var helt nydelig! Kan jeg spørre om hvor du kjøpte det? Akkurat noe slikt enkelt og greit jeg ønsker meg Anonym poster: a7ffeecc1ea5aa1487892055977dd76c
Gjest Adriane Skrevet 10. september 2012 #17 Skrevet 10. september 2012 Klart du kan! Jeg kjøpte det her
Skina Skrevet 10. september 2012 #18 Skrevet 10. september 2012 Jeg fikk mine smykker designet spesiellt for og passe med kjolen.
skruf Skrevet 10. september 2012 #19 Skrevet 10. september 2012 Jeg hadde et enkelt perlesmykke, øredobber og armbånd som jeg lånte av min bestemor. Hun brukte det da hun giftet seg, likedan min tante.
lilleGrethe Skrevet 11. september 2012 #20 Skrevet 11. september 2012 Jeg laget mine smykker selv, da fikk jeg det akkurat slik jeg ville ha det. Jeg har laget smykker og tiaraer til flere andre bruder også, og det er utrolig hyggelig å kunne lage noe som er unikt og tilpasset bruden og hennes stil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå