AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Jeg var på en date på torsdag som var veldig hyggelig. LIkte han godt og følte vi hadde god kjemi. Han spanderte middag og sa vi kunne møtes igjen.. Snakket litt på fb etterpå hvor han sa det var hyggelig å treffe meg. Nå har jeg ikke hørt noe..Bør jeg ta kontakt? Eller er han bare ikke interessert? Til dere gutter,hva gjør dere om dere ikke er interessert i jenta? Er det da normalt å spandere og si det var hyggelig å treffes? Hilsen frustrert Anonym poster: 5342354fe8e790af26fc449ef2707130
Magnifique Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Hei. Ta kontakt, kjære deg! Det at han sier at det er hyggelig å treffe deg bør jo si sitt Jeg tror han hadde satt pris på om du tok kontakt. Det behøver ikke være store greiene, heller. Spør han f.eks. hva han har gjort idag! 3
maja8522 Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Takk for svar =) Tror jeg skal ta en sjanse, er han ikke intessert trenger jeg ihvertfall ikke tenke mer på det 2
Gjest Wei Wei Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Han har jo sagt at han var interessert i å treffe deg igjen. Da er det bare å ta kontakt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå