Gjest utskudd Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 er så lei av konfliktene som oppstod da min x flyttet sammen med en tidligere x som han har ett barn med fra før. vi har 3 barn som er Ekte søsken. den damen har 4 barn og ingen har samme far. ett av barna er ynger enn "deres felles barn.. ja det er rotete.. jeg vet.. min x har også ett barn som nå er voksen fra tidliger med en. denne skal nå bli forelder. Min X sin familie hadde vi ingen kontakt med da vi bodde sammen pga denne damen han nå har flyttet inn til, var der veldig mye. og min x syntest dette var veldig dumt.. men ikke nå lenger! mine barn skal i barne dåp hos hans familie.. og da skal Hennes familie også dit..ja dette kunne vert vel og bra.. men dem ¨blir så involvert og så intenst at mine barn føler ubehag.. for dem er jo så mange og dem vet ikke hvem dem er.. Det hele har gått fort for seg kan en si og det er vanlig for den damen der,som ikke har hatt for vane å beholde en mann i mer enn 2 år av gangen..så barna hennes er jo vant med å få ny "far" i hustet anen hvert år.. Tenker stakars barna mine som er en del av en suppe som blir splittet hele tiden..nei heldigvis har dem en mor som ikke bytter partner på denne måten.. Men vis min x ikke blir byttet ut snart.. ja da blir vel hennes datter sin mann sine barn byttet ut.. og ungene vil uansett få rikelig med splittelser med en så stor familie og så mange forsjellige konflikter.. stakkas barna mine.. jeg kan ikke hindre dem i denne splittende oppveksten heller. Spørsmålet blir : hvor mange splittelser har ditt/dine barn opplevd utenom foreldre splittelsene..og hvordan taklet dem dette. ? Bør det ikke vere en vis intruduksjonstid for barn i ny familie?
solch Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Har også en slik forvirret familie. Men jeg elsker den for alt det er verdt! Det blir bedre når man blir eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå