Gå til innhold

Idag hadde faren min blitt 64 år, det er rart å tenke på.

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Dette er sagt med tanke på de som har et godt forhold til sine foreldre)

Om faren min hadde levd, hadde han blitt 64 år idag. Det er rart å tenke på at han har vært død i 14 år. Lurer på hvordan det hadde vært for han å se meg vokse opp. Hadde han vært stolt? Ville jeg klart livet bedre med han i ryggen til å støtte meg? Hadde jeg vært inne på boligmarkedet nå? Hvem skal følge meg opp altergangen om jeg en dag gifter meg?

Jeg misunner alle som har begge foreldrene sine - tror dere ikke vet hvor heldige dere er. Lett å ta ting for gitt og å glemme å være takknemlig.

Hjertesukk fra meg <3

Anonym poster: 90a1ef4b6d7a7c5f6abb7b39723047a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god klem <3 Du bærer din far i ditt hjerte. og vis du er stolt over ditt liv ville han nok vert stolt ja! det viktigste for foreldre er at barna lykkes og blir lykkelige.

det er slik med oss som ikke har begge foreldrene at vi funderer og ser på hvor heldige dem er dem som har sine.. og dem vet det ikke selv en gang!

jeg mistet min mor og det er ingen bestemor som strikker sokker til barna eller kan hjelpe til om jeg skulle ett ærend eller så.. ingen som vil ha barna en helg bare for å vere bestemor..slik bestemor skal jeg iallefall bli <3

Skrevet

Sånt lurer jeg også på Ts...

Anonym poster: f3ad57b2b964911e3682b68ab075cb52

Skrevet

Jeg er også misunnelig på alle som har begge foreldrene sine i live.. de vet ikke hvor heldige de er.. Mamma døde for bare halvannet år siden, og etterpå har jeg selv blitt mor. Jeg lurer veldig på hvordan hun hadde vært som mormor..

TS: jeg er sikker på at han ville vært og er stolt av deg. Varm klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...