Gå til innhold

HJEEELP! Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg drukket morgenkaffe siden klokka 13:37, men det biter liksom ikke fra seg i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt ut som deg det der... ;)

Skrevet

Biter aldri fra seg hos meg.

Skrevet

Koffeinfri gjelds ikke, altså... :ler:

Skrevet

Katter burde ikke drikke kaffe, de er hyper fra før av :closedeyes:

Skrevet

Nå har jeg drukket morgenkaffe siden klokka 13:37, men det biter liksom ikke fra seg i dag...

HALLO!? Det er jo ikke rart det ikke funker, klokka 13:37 ikke regnes som morgen lenger, og da funker jo ikke morgenkaffe heller da vet du! OMG! Du må jo drikke ettermiddagskaffe da.. Seriøst!

Bare tuller, men fristet bare litt å komme med en veldig teit kommentar....

Skrevet
Bare tuller, men fristet bare litt å komme med en veldig teit kommentar....
Jeg forbeholder meg retten til å ta deg på alvor. :opplyser:

:fnise:

Skrevet

Jeg forbeholder meg retten til å ta deg på alvor. :opplyser:

:fnise:

Ok, da får du vel gjøre det da *tar en slurk av den nytraktede nattkaffen min* :gjeiper:

Skrevet

Uthevet: Eyyyy, du er en gamer du! Da må du drikker bUrN og ikke kaffe.

Skrevet

Endte opp med nattkaffe her også, gitt. Tre skjeier og to minutter i presskanna. Føler jeg må la vannet miste en grad eller ti etter kokings, før det helles over, og kanskje bør jeg bruke ørlitegranne mer kaffe i neste gang. Skål! :nigo:

Skrevet

Uthevet: Eyyyy, du er en gamer du! Da må du drikker bUrN og ikke kaffe.

Det er ikke meg. Jeg romsterer kun rundt IRL. Ble hekta på "Elite" en gang på begynnelsen av nittitallet, med resultatet at commodore64'ern gikk ut av vinduet, og jeg måtte ut i verden etter luft. Tør ikke kjøre kabal engang på PC-en, av frykt for å bli hekta... ;)
Skrevet

Endte opp med nattkaffe her også, gitt. Tre skjeier og to minutter i presskanna. Føler jeg må la vannet miste en grad eller ti etter kokings, før det helles over, og kanskje bør jeg bruke ørlitegranne mer kaffe i neste gang. Skål! :nigo:

Hehe, Skål ja! Er litt spent på når jeg kommer til å sovne, men nattkaffe var reddninga når jeg begynte å bli trett og hadde en del ting jeg skulle fått gjort midt på natta :P

Skrevet

Unnagjort er velgjort. :jepp:

I morgen skal jeg begynne på et nytt og bedre liv.

NOT!

Men jeg skal muligens støvsuge.

Vet bare ikke om jeg skal gjøre det før eller etter jobben. Eller istedenfor...

Skrevet

Unnagjort er velgjort. :jepp:

I morgen skal jeg begynne på et nytt og bedre liv.

NOT!

Men jeg skal muligens støvsuge.

Vet bare ikke om jeg skal gjøre det før eller etter jobben. Eller istedenfor...

Ta det etter jobben du, og kjøp med deg noen sånne her, så er det bare å tråkke rundt i huset: http://www.dinside.no/850755/stovsugersko

Skrevet

De var litt snasne da.

Skrevet

De var litt snasne da.

Hehe.. Er jo ganske greit å bare kunne tråkke litt rundt, og støvsuge gulvet samtidig! :D Det minner meg litt om da jeg var liten og jeg skulle vaske gulvet, da tok jeg av og til to gulvkluter og bant rundt føttene, så kunne jeg bare subbe rundt og vaske gulvet... Hvorfor i all verden sluttet jeg med det? :klo:

Skrevet

Hehe.. Er jo ganske greit å bare kunne tråkke litt rundt, og støvsuge gulvet samtidig! :D Det minner meg litt om da jeg var liten og jeg skulle vaske gulvet, da tok jeg av og til to gulvkluter og bant rundt føttene, så kunne jeg bare subbe rundt og vaske gulvet... Hvorfor i all verden sluttet jeg med det? :klo:

Derfor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...