AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 (endret) Hei. Jeg er så missfornøyd med huden min, jeg føler den gjør meg så utrolig stygg. Jeg føler at alle jenter har så perfekt hud, men så kommer jeg. Jeg har store porer, har rød hud, og kviser, og rundt nesen min så er det rødt som gjør nesa mi sykt stor. Jeg VET åssen jeg sminker over dette, så jeg føler meg pen, men jeg vil føle meg pen UTEN sminke også.. Så værsåsnill ikke kom med sminketips osv, gi meg heller tips til noen produkter du tror hadde vært bra til min hud. Det hadde jeg vært veldig takknemlig for. Dere ser på det bildet nederst til høyre, der jeg har på ansiktsmaske, jeg føler meg fin når jeg har på meg ansiktsmasker fordi da ser man ikke huden min og jeg føler meg faktisk ganske pen, haha, men med engang jeg tar av den ansiktsmaska så er huden min jævlig og rød, og da blir selvtilliten på 0 igjen. Jeg har bestilt http://luxstyle.no/5...-84.php?ref=fb8 den der, og håper at den kommer til å hjelpe. Er det noen som har noen erfaringer med den der? Burde jeg se fram til å bruke den? Ellers, gi med tips og produkter, hadde vært svært takknemlig hvis du vet om noe som du VET hadde hjulpet Anonym poster: e6d1e1817a3c9d268a253e8f597fb07c Anonym poster: 585449196a00d0ca09c93dc07c4f0556 Endret 19. desember 2015 av Tekola
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Ble egentlig litt feil av meg å skrive ''eg VET åssen jeg sminker over dette, så jeg føler meg pen, men jeg vil føle meg pen UTEN sminke også.. '' Jeg føler meg egentlig veldig sjeldent pen. Men dere skjønner hva jeg mener. Værsåsnill hjelp meeg.. Anonym poster: 66d7848407ac51f91c286dd29b67c6fd
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Nå syns ikke jeg den huda var så ille iforhold til min egen, og jeg er en 19 år gammel jente. Men om jeg skal gi deg noen tips: har du prøvd å kontakte fastlegen? Hva med å spørre der om noen medikamenter for å få bort kvisene? Eller spørre etter en kvisekrem på apoteket? Det er helt normalt å ha kviser i tenårene, selvom noen sliter mer enn andre. Anonym poster: 252fd452bb7b99cf54bce5ff1475b379
KaDust Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Jeg hadde lignende hud før. Det er veldig forskjellig hva som fungerer på en person. For noen hjelper det å bare øke vanninntaket til 3liter om dagen, mens andre må ha drastiske legemidler. En ting først: Huden din ser ikke såå ille ut, så du vil neppe trenge medisiner eller reseptsalver for å bli kvitt problemet. Men prøv å senk sukkerinntaket, øk grønnsaker og frukt-inntaket + vanninntaket. Deretter prøv deg frem med kremer/oljer som er naturlige UTEN parfyme. For meg hjalp jojobaolje og jeg har omtrent feilfri hud nå. Jojobaolje skal normalisere huden, så du kan jo prøve den? Pass på at du kjøper kaldpresset olje hvertfall, hvis du skal prøve
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Jeg hadde lignende hud før. Det er veldig forskjellig hva som fungerer på en person. For noen hjelper det å bare øke vanninntaket til 3liter om dagen, mens andre må ha drastiske legemidler. En ting først: Huden din ser ikke såå ille ut, så du vil neppe trenge medisiner eller reseptsalver for å bli kvitt problemet. Men prøv å senk sukkerinntaket, øk grønnsaker og frukt-inntaket + vanninntaket. Deretter prøv deg frem med kremer/oljer som er naturlige UTEN parfyme. For meg hjalp jojobaolje og jeg har omtrent feilfri hud nå. Jojobaolje skal normalisere huden, så du kan jo prøve den? Pass på at du kjøper kaldpresset olje hvertfall, hvis du skal prøve Hvor mye koster denne oljen, og for får jeg kjøpt den? Tusentakk forresten! Anonym poster: 66d7848407ac51f91c286dd29b67c6fd
Daxi Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Drikk vann!!! spis sunt! DET hjelper mye det også Så er det fint om du unngår å sminke deg mye. Unngå fettete foundations... eller unngå dem alle. Merket at huden min ble mye bedre etter at jeg startet å bruke BB cream for noen år tilbake... og da snakker jeg om de koreanske "ordentlige" merkene, ikke de nye som har kommet til Norge nå (selv om jeg ikke har prøvd dem da, men synes disse virker så mye bedre) Var i Japan for noen uker tilbake og kjøpte meg en last med asiatiske hår og hud produkter. Synes at de har virket veldig bra for meg, ikke rart at asiater har så fin hud. Bestilte en ny last med produkter på eBay, har ikke fått dem enda, men hvis du vil så kan jeg fortelle deg hvordan de har fungert for meg Egentlig hadde jeg sagt: Hold unna alle foundations (selv de dyre merkene som channel og Dior, ihvertfall disse! ), bruk kun BB cream. og Drikk masse vann, unngå å spise for mye fettete mat, eller sjokolade osv. lykke til! du er en veldig pen jente!
mariel90 Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Ta ein tur til legen. Har slitt i mangen år og prøvd x antall forskjellige renser og kremer, men fekk først resultat etter ein tablettkur fra apoteket
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Drikk vann!!! spis sunt! DET hjelper mye det også Så er det fint om du unngår å sminke deg mye. Unngå fettete foundations... eller unngå dem alle. Merket at huden min ble mye bedre etter at jeg startet å bruke BB cream for noen år tilbake... og da snakker jeg om de koreanske "ordentlige" merkene, ikke de nye som har kommet til Norge nå (selv om jeg ikke har prøvd dem da, men synes disse virker så mye bedre) Var i Japan for noen uker tilbake og kjøpte meg en last med asiatiske hår og hud produkter. Synes at de har virket veldig bra for meg, ikke rart at asiater har så fin hud. Bestilte en ny last med produkter på eBay, har ikke fått dem enda, men hvis du vil så kan jeg fortelle deg hvordan de har fungert for meg Egentlig hadde jeg sagt: Hold unna alle foundations (selv de dyre merkene som channel og Dior, ihvertfall disse! ), bruk kun BB cream. og Drikk masse vann, unngå å spise for mye fettete mat, eller sjokolade osv. lykke til! du er en veldig pen jente! Okei, skal prøve! Tusentakk, har aldri hørt på BBcream før? Kan du fortelle meg litt om hva det er forno og hva det hjelper for osv? Blir vanskelig for meg å holde meg unna foundation, så det klarer jeg nok ikke.. Og ja, jeg vil gjerne at du kan fortelle meg litt hvordan de produktene har fungert for deg! Anonym poster: 66d7848407ac51f91c286dd29b67c6fd
cheezewizz Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 Du er jo utrolig søt! Du har hatt litt uflaks med litt uren hud, men du ser ut til å være ganske ung enda, så det vil mest sannsynlig gi seg etterhvert. Bare fortsett med å vaske ansiktet og bruke fuktighetskrem. Ikke pell deg i ansiktet. Ikke knip kvisene. Drikk nok vann (ikke tving i deg vann, men drikk når du er tørst), og ellers prøv å ha et rent kosthold! Uansett er du veldig pen.
solch Skrevet 9. september 2012 #10 Skrevet 9. september 2012 Syntes ikke huden din var så gale i det hele tatt, min er mye verre til tider. Syntes du skal jobbe litt mer med selvtilliten din istedet jeg, kvisene dine er det bare du selv som tenker over. Jeg ser ingen jente med uren hud, ser bare en vakker jente jeg. Dessuten vet jeg godt hva slikt gjør med selvtilliten. Gnagde i meg også lenge, men så ble jeg eldre, og selvtilliten ble bedre. Kjøp en god rens på apoteket som du bruker morgen og kveld, dette vil nok gi resultater. Samtidig kan du jo kjøpe inn basiron som du smører på før du legger deg. Vask huden i kaldevann! Lykke til! Og du er en veldig søt jente altså!
KaDust Skrevet 9. september 2012 #11 Skrevet 9. september 2012 Ikke bruk BBcream, den gjør det bare verre. Den funker kun for de som allerede har fin hud. Jeg fikk hvertfall masse nupper og dritt av den. Jojobaolje fåes kjøpt på helsekost Koster rundt 200 eller noe, men den varer i flere måneder.
Daxi Skrevet 9. september 2012 #12 Skrevet 9. september 2012 (endret) Okei, skal prøve! Tusentakk, har aldri hørt på BBcream før? Kan du fortelle meg litt om hva det er forno og hva det hjelper for osv? Blir vanskelig for meg å holde meg unna foundation, så det klarer jeg nok ikke.. Og ja, jeg vil gjerne at du kan fortelle meg litt hvordan de produktene har fungert for deg! Anonym poster: 66d7848407ac51f91c286dd29b67c6fd Her kan du lese litt om hva det er... det skal være et bedre alternativ for foundation, så ja, det går faktisk an å styre unna foundation... du trenger bare en bedre erstatting... (noen bb cream klarer å redusere kvisene ) Endret 9. september 2012 av Natalie_M
Daxi Skrevet 9. september 2012 #13 Skrevet 9. september 2012 (endret) dobbelpost Endret 9. september 2012 av Natalie_M
solch Skrevet 9. september 2012 #14 Skrevet 9. september 2012 Her kan du lese litt om hva det er... det skal være et bedre alternativ for foundation, så ja, det går faktisk an å styre unna foundation... du trenger bare en bedre erstatting... (noen bb cream klarer å redusere kvisene ) id-sminke gjør også sine underverker!
Daxi Skrevet 9. september 2012 #15 Skrevet 9. september 2012 Ikke bruk BBcream, den gjør det bare verre. Den funker kun for de som allerede har fin hud. Jeg fikk hvertfall masse nupper og dritt av den. Jojobaolje fåes kjøpt på helsekost Koster rundt 200 eller noe, men den varer i flere måneder. *Hvilke BB cream prater du om? kjøpte koreansk BB cream... den heter Skin Food, og den er helt fantastisk!
KaDust Skrevet 9. september 2012 #16 Skrevet 9. september 2012 Den som fåes kjøpt i butikkene her til lands. Vet ikke hvor den er fra, men den er dritt hvertfall.
Daxi Skrevet 9. september 2012 #17 Skrevet 9. september 2012 (endret) Den som fåes kjøpt i butikkene her til lands. Vet ikke hvor den er fra, men den er dritt hvertfall. Helt enig med deg... De nye Garnier og Mabelline BB creamene er nesten 60% fett!!! Kjøper mine på eBay Sånne "ekte" BB cream fra Korea. P-S: og billigere er de også, siste gang betalte jeg 78 kr for en inkl porto. Endret 9. september 2012 av Natalie_M
KaDust Skrevet 9. september 2012 #18 Skrevet 9. september 2012 Åja, godt mulig de funker Har ikke prøvd. Men jeg er hvertfall helt fornøyd med jojoba-olje. Har ikke hatt en eneste kvise på flere måneder. Deilig!
Myosotis Skrevet 9. september 2012 #19 Skrevet 9. september 2012 Du kan jo begynne med å fortelle oss litt om dine renserutiner? Hvilke produkter bruker du og hvor ofte? Litt av problemet kan jo ligge i produktene og sminken du bruker. Ellers så ville jeg bare si at jeg synes du ser kjempenydelig ut! At du ikke har den superperferfekte dukkehuden gjør deg bare enda søtere i mine øyne. Men jeg skjønner jo at du synes det er litt plagsomt. Har hatt/har kviser selv. Vet ikke hvor gammel du er, men du ser ung ut - og da kan det hende at årsaken til at huden din er uren er hormoner. Da anbefaler jeg Nattlysolje som du kan kjøpe på apoteket. Bruker det selv og er kjempefornøyd da det er ment å holde hormonene i balanse, og derfor blir kviseutbruddene mine betraktelig mindre.
Daxi Skrevet 9. september 2012 #20 Skrevet 9. september 2012 Åja, godt mulig de funker Har ikke prøvd. Men jeg er hvertfall helt fornøyd med jojoba-olje. Har ikke hatt en eneste kvise på flere måneder. Deilig! JA, jeg tenkte egentlig siden TS sier at hun ikke klarer seg uten foundation... det er selvfølgelig bedre å bruke sminke som er mindre skadelig... men man må holde huden ren med andre ting også, BB cream gjør ingenting bare for seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå