Flua Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Skal være på Haukeland sykehus i Bergen i mange uker fremover, og tenkte jeg skulle finne en svømmehall i nærheten. Har leta mye på nett, men.....dårlig sider å finne. Fant Landåshallen, ser ut som om det ligger i nærheten, noen som vet når det er åpent? Finner ikke noe om det noen steder. Ser ut som det er bare en kort spasertur? Jeg skal bo på Haukeland Pasienthotell da. Ellers så ser det ut som sentralbadet (?) er greia. Noen som har linker eller råd om bussforbindelser fra Sykehuset og dit?
Emas Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Sentralbadet i byen, eller vannkanten i loddefjor er vel alternativa trur eg...bassenget i Landåshallen er kun til studentar på landås..Trur eg..
Flua Skrevet 11. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2012 Ok, skjønner jeg må komme meg til Sentralbadet da sikkert? Noen som vet hva holdeplassene/bussruten heter? Link til ruten, anyone?
Gjest tarandus Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Sentralbadet er midt i sentrum. Ta bussene som går fordi Haukeland og ned mot sentrum, og gå av i feks Olav Kyrres gate. Deretter må du gå den siste biten, ligger rett ved kinoen :-)
AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Du kan f.eks. ta rute 2 eller 3 til sentrum. Gå av i Småstrandgaten, rett ved Xhibition kjøpesenter. http://www.skyss.no/...ergen-og-omegn/ Finn den blå steinen, gå opp til teateret og gå forbi det på venstre side. Gå ett kvartal til venstre, og du ser kinoen - litt lenger nede ser du en stor bygning med masse (lovlig) grafitti - det er Sentralbadet. Anonym poster: cfcc453286ae106ab6ca193038d6c117
Flua Skrevet 11. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2012 Ahh.....takk skal dere ha! Da blir det svømming!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå