Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #1 Skrevet 21. februar 2004 Som ikke blir kullsvart som resultat. Anbefaling?
Mrs. B Skrevet 21. februar 2004 #2 Skrevet 21. februar 2004 Jeg pleier å bruke den som heter "Mørkebrun" fra Loreal Casting (nr 14). Men det er ikke en permanent farge da.. den sitter vel en måned eller to.
Tusenfryd Skrevet 22. februar 2004 #3 Skrevet 22. februar 2004 Sjokoladebrun fra ja, hva heter det nå...? Viva? Ja, det var jo til mye hjelp... samme merke som har den fargen som heter violet-brown - som på mitt mellombrune hår ble mørkeroa - festlig i adventstiden da...
Gjest Seleena Skrevet 22. februar 2004 #4 Skrevet 22. februar 2004 Mitt hår er mørkebrunt frå før av men eg brukar ein farge, som eg ikkje huskar namnet på, frå Country colors...anbefalast. Spørr frisør eller perfymeri!
Catzy Skrevet 22. februar 2004 #5 Skrevet 22. februar 2004 Har hatt stort hell med Chocolate fra Nivea / Garnier Nutrisse / Fructis / whatever, de med grønne og gule bokser og som det er fruktekstrakt i. Holdt lenge, var varm brun med litt rødskjær i. Håret ble fint etterpå. Catzy
Gjest bare lille meg... Skrevet 22. februar 2004 #6 Skrevet 22. februar 2004 Har hatt stort hell med Chocolate fra Nivea / Garnier Nutrisse / Fructis / whatever, de med grønne og gule bokser og som det er fruktekstrakt i. Holdt lenge, var varm brun med litt rødskjær i. Håret ble fint etterpå. Catzy :enig_animasjon: Den er veldig bra!! Fargen Caramel anbefales!
Tusenfryd Skrevet 23. februar 2004 #7 Skrevet 23. februar 2004 Jeg har kjøpt caramel nå - regner med jeg blir skikkelig søt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå