ITjenta Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 (endret) Jeg har nett lest Fifty Shades Fanget, og kan ikke vente til mandag så jeg får kjøpt de andre bøkene. Jeg lurer på hvem dere ville ha sett i filmen som de forskjellige rollene? :popcorn: Personlig har jeg brukt Alexander Skarsgaard ( ) som Mr.Grey mens jeg leste, dette resulterte i at jeg leste hele boken på en natt Anastasia klarte jeg ikke helt å se for meg en skuespiller, da boken er skrevet i "jeg" form . PS: Noe pinlig skrivefeil i overskriften Endret 9. september 2012 av ITjenta
louise1 Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Ta en titt på denne Syns Matt Bomer hadde vært PERFEKT som Mr Grey og Alexis Bledel som Ana. Frysninger! 1
Gjest BabyBlue Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Matt Bomer er homo da? Og Ian Somerhalder passer ikke i mitt hode... Henry Cavill er nammenam. Og Alex Pettyfer - herregud, da hadde jeg dødd av fryd. Han er HEIT! Selv om han er litt yngre enn karakteren, men det gjør ikke meg noe
Gjest Chloè Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Ryan Gosling Ana vet jeg ikke..håper bare det ikke blir en som allerede er megakjent
Gjest BabyBlue Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Ryan Gosling Ana vet jeg ikke..håper bare det ikke blir en som allerede er megakjent Emma Watson er dessverre ryktet... passer ikke helt i mitt hode. Hun er for søt til å ha kinkige sexscener. Kaya Scodelario er perfekt i mine øyne, selv om hun bare er 19 - 20 år gammel, men nå er Anastasia ganske ung selv da. Hun var helt rå i skins i hvert fall, til tross for sin unge alder.
Gjest Chloè Skrevet 12. september 2012 #6 Skrevet 12. september 2012 Emma Watson er dessverre ryktet... passer ikke helt i mitt hode. Hun er for søt til å ha kinkige sexscener. Kaya Scodelario er perfekt i mine øyne, selv om hun bare er 19 - 20 år gammel, men nå er Anastasia ganske ung selv da. Hun var helt rå i skins i hvert fall, til tross for sin unge alder. Ian Somerhalder hadde heller ikke vært feil kjenner jeg.. Kreds til den som lagde den traileren, nam! Emma Watson kan da umulig være et valg, det blir helt feil. Hun du linka til hadde passa utmerket. Tror filmen kommer til å være 100 ganger bedre enn boka!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2012 #7 Skrevet 12. september 2012 Matt Bomer er homo da? Ja, og hva så? Anonym poster: a03ba19e241eed5d035b95dcbfe3606e 2
Gjest BabyBlue Skrevet 12. september 2012 #8 Skrevet 12. september 2012 Ja, og hva så? Anonym poster: a03ba19e241eed5d035b95dcbfe3606e Ikke at det er noe galt i det, men selv om han er skuespiller og det er hans jobb å fremstille seg på den og den måten er jeg redd for at det allikevel vil... skinne gjennom. Nå har jeg en ganske så sensitiv gaydar i tillegg, men føler at en i en slik rolle må være genuint glad i kvinnekroppen
louise1 Skrevet 12. september 2012 #9 Skrevet 12. september 2012 (endret) Ikke at det er noe galt i det, men selv om han er skuespiller og det er hans jobb å fremstille seg på den og den måten er jeg redd for at det allikevel vil... skinne gjennom. Nå har jeg en ganske så sensitiv gaydar i tillegg, men føler at en i en slik rolle må være genuint glad i kvinnekroppen Der er jeg faktisk enig! Dæven døtte. Endret 12. september 2012 av louise1
ITjenta Skrevet 12. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2012 Traileren var jo helt kanon. Alexis ville passet gangske bra ja som ana. 1
Breakeven Skrevet 13. september 2012 #11 Skrevet 13. september 2012 Det er ingen tvil om at Ryan Gosling er HEIT. Men jeg vet ikke, jeg klarer ikke helt se for meg han som Christian Grey. Jeg ser for meg Christian som mer mystisk på en måte. Anastasia klarer jeg ikke helt forestille meg, hun bare irriterer meg i boken:P
Safira Skrevet 13. september 2012 #12 Skrevet 13. september 2012 Jeg likte ikke bøkene, og har ingen planer om å se filmen, men hvis Matt Bomer får rollen som Grey må jeg nok se filmene likevel! Det er få skuespillere jeg virkelig synes er heite, men han er jo nærmest perfekt! 1
ITjenta Skrevet 17. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 17. september 2012 Jeg syns ikke bøkene er skrevet bra jeg heller egentlig. Helt ærlig er de skrevet helt ræva, men når du er på et punkt i livet der du er singel og bare trenger noe så klarte jeg å kose meg med de. Men det som irriterte meg mest var at mye av det som skjedde gikk liksom på repeat. Så i dette tilfellet tror jeg filmen blir bedre en bøkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå