Gjest Violetta Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Jeg bruker nettleseren Dolphin på min Samsung galaxy s2 etter anbefaling fra en bruker her inne. Har vært veldig fornøyd helt til nå. Den har tydeligvis kjørt en oppdatering, for den har blitt så treg i oppstart! Den viser en side med Dolphins logo når den starter, men av og til går bare skjermen i svart i stedet, og henger så jeg ikke kommer noen vei... Noen andre med samme erfaring her inne? Forslag til løsning?
TMB Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 (endret) Jeg har ikke dette problemet etter den siste oppdateringen... Har du prøvd noe så enkelt som å restarte telefonen, eller reinstallere appen? Endret 9. september 2012 av TMB
Gjest Violetta Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Ja, jeg har restartet, men ikke reinstallert. Skal prøve det.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Jeg fant aldri utav den der "skrive første bokstaven i nettadressen for hånd", så jeg ga den opp. Var mest derfor jeg ville prøve den. Bruker bare den innebygde nettleseren. Anonym poster: fceeec0d6ac6cc3e21210576e2ffb482
TMB Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Jeg fant aldri utav den der "skrive første bokstaven i nettadressen for hånd", så jeg ga den opp. Var mest derfor jeg ville prøve den. Bruker bare den innebygde nettleseren. Anonym poster: fceeec0d6ac6cc3e21210576e2ffb482 Jeg bruker aldri den funksjonen. Den kan lett skrus av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå