Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hårdamen
Skrevet

Jeg har farget mitt opprinnelig røde hår mørk brunt i mange år.

Nå er det et par måneder siden jeg har farget det, så jeg har en ganske solid ettervekst.

Nå ønsker jeg å fjerne brunfargen i håret.

Jeg lurer på disse avfargingsmidlene som selges rundt omkring.

Har noen god erfaring med disse ?

Jeg har for øyeblikket ikke råd til å bruke en formue hos frisøren for å få fjernet fargen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke navnet på de jeg har prøvd, men resultatet har aldri vært noe å rope hurra for. Jeg har derimot ikke gått til frisøren for å endre dette, for det har jeg i likhet med mange andre ikke råd til. Jeg har bare valgt en dypere eller lysere nyanse når jeg skal farge etterveksten.

Skrevet

Jeg ville farge etterveksten i en farge litt midt i mellom, for å så gradere det utover. Så det ikke blir så synlig, jeg har selv rødlig hår og etter en del eksprimentering med farger har jeg erfart at håret vårt ikke oppfører seg som andres under farging. Derfor ta det rolig og ikke sats på noen avfarging, jeg har fått grønt hår ved flere annledninger og det er ikke pent!!

Skrevet

Avfarging gir deg ikke, etter hva jeg har erfart, fargen din tilbake.

Den bleker ned håret for at du skal kunne farge det opp igjen.

Correct me if I'm wrong...

Skrevet

Ja grønt hår er drømmen og friørregningen blir jo så lav når en vil gjøre noe med det. man kan bli lei grønt hår også.

Skrevet
Ja grønt hår er drømmen og friørregningen blir jo så lav når en vil gjøre noe med det. man kan bli lei grønt hår også.

Det er sant. :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...