AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Jeg har et stort vitrineskap som jeg skal bruke som bokskap. Skapet er ganske massivt i seg selv og kommer jo til å bli ganske tungt når jeg fyller det med bøker i tillegg. Det er ingen form for bein eller sokkel på skapet, det vil si at det er helt rettlinjet både oppe og nede. Glassdørene tar nesten nedi gulvet når de åpnes, det er snakk om få mm klaring. Jeg syntes dette ser litt snålt ut, det ser rett og slett ut som om noe mangler på skapet, så jeg har lyst til å sette på ett eller annet under for å få det litt opp fra gulvet. Men hva? For høye, spinkle ben (ala det man får kjøpt på Ikea) blir fort seeende for pinglete ut. Det må være noe som bærer skapet både fysisk og visuelt. Har vurdert å skru på noen hjul jeg har liggende.. De er ca 8 cm i diameter og relativt krafige utseendemessig. Jeg tror det kan bli kult, men aner jo ikke hvilken belastning slike hjul er ment for å tåle. Noen som har peiling, eller har gjort noe lignende? Alternativt har andre gode ideer? Anonym poster: b51066e3ba97134c1f3100d3813a64d9
Kamikatze Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Uten foto er det vanskelig å si hvilke hjul, og hva slike normalt er ment å tåle. Du kan jo lage en sokkel av 2x2toms eller 4x2toms, og beise den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå