Gjest Gjest nå Skrevet 21. februar 2004 #1 Skrevet 21. februar 2004 Pga dårlig økonomi og slike ting, kan ikke meg og typen bo sammen mer... for en stund iallfall. Dette trodde jeg skulle gå greit, men tenker nå at det er faktisk så ille som det kan få blitt. De gangene jeg er på besøk hjemme hos mine foreldre savner jeg det å høre han puste mens han sover, og våkne opp sammen med han. Føles nesten ut som det er slutt... Vet det er idiotisk å tenke, men alle andre ting går bare nedover for tiden, og da er det ikke det letteste å gjøre, slik en forandring. Bor en halvtime med buss ifra hverandre, fungerte greit i sommerferien, og vi går jo på samme skole, men jeg føler det blir så tomt å ikke bo sammen. Eneste jeg kan gjøre er jo å tenke at vi ER jo kjærester ennå, bare at ikke vi bor sammen lengre. Og da er det jo mindre sjanse for at man går lei også. Utrolig vi ikke har det ennå, etter 8 måneder og bodd sammen i 6 av dem.. Jeg kan jo også sikkert overnatte hos han også fortsatt, herregud hva er det jeg stresser og overreagerer for?? Jeg er bare så utrolig glad i han og det vil bli så trist å ikke se han omtrent hver dag mer
Saga Skrevet 21. februar 2004 #2 Skrevet 21. februar 2004 Klart at du føler deg satt litt uttafor, men som du selv sier kan du jo overnatte der og dette kan gi dere et pusterom som er positivt for forholdet
Gjest Pterodactylkake Skrevet 22. februar 2004 #3 Skrevet 22. februar 2004 Takk for svar. Jada det var meg som skrev dette. Ting er ikke blitt bedre. Var der borte nå og hentet ting og fikk masse hadekyss og glad i deg og slikt, men da jeg skulle pakke ut hjemme ble det litt for mye. Klarer ikke slutte å grine. Ser han ikke før onsdag, og vi pleier aldri være vekke mer enn 2-3 dager, nå dro jo jeg hjem på fredag... Savner han selv om jeg så han for bare en time siden, men sånn er det vel når man er glad i noen. Også så ekstremt glad også. Men men. Gleder meg til onsdag iallfall. masemassemasse!
Saga Skrevet 22. februar 2004 #4 Skrevet 22. februar 2004 Er det ikke bra å savne ham? Slik som du skriver så begynner jeg å savne det å være skikkelig forelsket :oops:
Gjest Pterodactylkake Skrevet 22. februar 2004 #5 Skrevet 22. februar 2004 Jo nå har det gått over litt, fikk snakket med ei venninne og tutet ivei :oops: Jeg er så glad for at iallfall han så på det på samme måte "blir så rart dette her, jeg er jo så vant med å ha deg rundt meg" og da jeg sa jeg ville komme masse på besøk sa han "ja det skal du iallfall!" å så glad jeg er for å ha slik en søt nuss Bare kjipt det r helt til onsdag, men vil helst ikke kome bort og forstyrre i flyttingen. Blir mye bedre når det bare er oss to :) mange på min alder sier de elsker typen sin, jeg vil si jeg er ennå for ung og uerfaren til å vite hvordan man gjør det, men det at jeg er utrolig masse kjempeglad i han, DET vet jeg! :hjerter_rundt: Æsj jeg føler meg som en fortsatt nyforelska fnisejente!
-ida- Skrevet 22. februar 2004 #6 Skrevet 22. februar 2004 Jobb med å tilbring tid og vær sammen selv om dere ikke kan bo sammen akkurat nå. Det løser seg forhåpenligvis snart!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 22. februar 2004 #7 Skrevet 22. februar 2004 føler det er så lenge til onsdag *sutre sutre* men hvis jeg legger meg nå er det mandag når jeg våkner, så kaster jeg bort dagen i superspeed og så er det tirsdag og SÅ er det onsdag! sukka
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #8 Skrevet 22. februar 2004 Blir litt nysgjerrig... hvorfor må dere flytte fra hverandre? Økonomi.....? :o
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #9 Skrevet 23. februar 2004 ja, det var et dødsfall i familien hans (nå mener vel folk je er egoistisk som kun tenker på min sivilstatus men dette var en stund siden og jeg har gitt han all trøst han kan ønske fra min side) og noe med at de ike hadde råd til to husholdinger, så han flytter hjem til mamman og jeg flytter hjem til mamman og pappan... men bare en halvtime unna hverandre md buss. Går nok fint dette.
Saga Skrevet 23. februar 2004 #10 Skrevet 23. februar 2004 Betalte dere ikke for deres egen leilighet/hybel?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #11 Skrevet 23. februar 2004 Det var i sommerferien dette ble bestemt, at jeg skulle gå på skole langt borte, og da vi spiste middag med mora, sa hun "jammen kom og bo hos oss!" og jeg kunne absolutt ikke det, hvordan skulle jeg få råd? men hun sa at det var det minste hun kunne gjøre, jeg var jo dama til sønnen hennes. Så lenge vi holdt huset i orden og betalte vår egen mat o.l. så skulle vi få bo i huset/leiligheten så flyttet hun bort til typen sin. Utrolig grei dame, jeg har takket henne mange ganger for dette og er slettes ikke utakknemlig. Vet at det kan virke sånn, men det er ikke sånn at "buhu svigermor lar oss ikke bo sammen mer" det er mer det at vi bare ikke bor sammen. Ellers kunne jo et enkelt "nei" ha holdt også da
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #13 Skrevet 23. februar 2004 aha... vet jeg muligens har vært ei bortskjemt drittunge mens jeg bodde der, men dama tvang meg jo
Suzy Skrevet 23. februar 2004 #14 Skrevet 23. februar 2004 Dette går fint Kaka - det er jeg helt sikker på. Så lenge su er så glad i ham så klarer dere dette, og somandre har sagt.. Det å savne hverandre kan jammen sprite opp tilværelsen litt det også...
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #15 Skrevet 23. februar 2004 Takk for svar, ja det er spritet opp altfor mye og jeg går på veggen... akkurat nå er savnet etter å kysse de deilige leppene hans størst AKK!!!
Gjest Vega Skrevet 23. februar 2004 #18 Skrevet 23. februar 2004 Jeg har ikke skjønt helt... Dere bor begge hos foreldrene deres. Kan dere ikke være litt hos han og litt hos deg og pendle til skoler/jobber? Halv time med bussen er ikke all verden da... Min sønns kjæreste er alltid på overnattingsbesøk - selv om hun bor hjemme, en halv time unna. Eller han sover hos henne. Det er greit med avstand, men det må bli opp til dem selv, tenker jeg, og de har forskjellige hobbyer/fritidsinteresser/studieplasser m.m.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #19 Skrevet 23. februar 2004 Jo mendet blir nok hos han vi sover da. Jeg har bare ikke vært åpen for å se nesten noe positivt i dette, men overnatting går jo helt fint an Så det blir ikke store problemet, men hadde jo vært fint å BODD BODD sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå