AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Kjøpt ferdige invitasjoner til barnebursdag, det står litt inni dem fra før også skal man fylle i resten selv, mn vet ikke helt hva jeg skal skrive hvor? Føler meg litt dum, men enda dummereom jeg gjør det galt og sender ut til halve klassen... Sånn er den: It`s.......................party! Name:........................... ..................................... Er det It`s ...bursdagsbarnets.... party Name: ...barnet som blir bedt.... ??? Hater egentlig sånne, men visste ikke at de var sånn. Anonym poster: b8174bf5fd0dd7e9c4bfbc03601713da
reiseglad Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 It´s birthday party! Name: "Barnet som blir bedt"- vil jeg tro, kommer an på hva det står under den linjen igjen.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Hele: It`s.......................... Party! Name:.................... Time:............................. .............................. Date:...................... Tel:................................ Place:..................... ............................... ............................... Det var det. Anonym poster: b8174bf5fd0dd7e9c4bfbc03601713da
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 It's *bursdagbarnets navn"s Party! Name: invitert barn Anonym poster: 3ddd6833e8bd7d6b62cc944f9f59740d
Sulosi Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Hele: It`s..Bursdags/fødselsdags/annen anledning..... Party! Name: Navn på den som feires............. Time:.Torsdag................. .............................. Date:...................... Tel:................................ Place:..................... ............................... ............................... Det var det. Anonym poster: b8174bf5fd0dd7e9c4bfbc03601713da Sånn tenker jeg det er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå