Ryvre Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Noen som har erfaring med denne gryten? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70131724/ Trenger en gryte jeg kan ha inni ovnen med lokket, men alle er så dyre. Derfor blir jeg litt småskeptisk når man finner en som er billig
Minya Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Jeg har ikke erfaring med akkurat den gryta, men alle grytene våre er Ikea-gryter, og jeg er svært fornøyd med dem, så jeg ville tatt sjansen, selv om den føles veldig billig
Ryvre Skrevet 9. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2012 Flott Har aldri hatt noe annet kjøkkenutstyr fra IKEA enn visper og smørekniver, så jeg aner ikke kvaliteten på noe av det andre. Trenger en gryte hovedsaklig for å bake brød i, men også til å lage litt større porsjoner av reinsdyrgryte m.m. Tror nok jeg tar sjansen på den, og den er jo ikke akkurat kjempedyr så skulle den ikke holde mål så er det ikke verdens undergang økonomisk sett
Gjest gjest17 Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Går nok veldig bra, Ryvre! :-) Det står også i produktspesifikasjonen at den er ovnsikker :-)
Marwel Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Jeg har endel stekepanner fra ikea som har kostet under hundrelappen for 2 stk. Synes de er fantastiske, så en så "dyr gryte" fra ikea vil jeg tro er fantastisk! 1
Ryvre Skrevet 11. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2012 Godt å høre at dere har gode erfaringer med IKEA når det gjelder gryter og panner Når det gjelder kniver og panner m.m så vil jeg gjerne ha noe som holder mål og det er vel det området i huset jeg legger mest penger i, men noen jerngryter og andre lignende gryter koster litt for mye for meg akkurat nå og ønsket om en gryte er ganske stor nå Jeg må vel snart begynne å legge fra meg tankegangen om at det ikke nødvendigvis går ned i kvalitet selv om man går ned i pris
Minya Skrevet 12. september 2012 #7 Skrevet 12. september 2012 Jeg er hysterisk lykkelig over Ikea sine kjøkkenting. Den store flotte og veldig gode kokkekniven min er kjøpt på Ikea, samt alle gryter, stekepanner og sånne ting. De gangene grytene har tatt kvelden (blitt skjeve i bunnen pga for røff behandling eller noe) så har det heller ikke gjort så mye siden man da kan kjøpe en ny uten at det blir for dyrt. De dyreste tingene er også de som ikke har gått i stykker enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå