Gjest Kv84 Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Tenk så fint om man kunne få visst hva de du er interessert i synes om deg. Da tenker jeg på postive ting. Hvorfor er man ikke så åpen på det?
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Tenk så fint om man kunne få visst hva de du er interessert i synes om deg. Da tenker jeg på postive ting. Hvorfor er man ikke så åpen på det? Har du prøvd å spørre?
Steinar40 Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Det er ikke naturlig å spørre folk som man ikke kjenner (godt nok) om sånt. Dessuten vil som regel ikke folk si (hele) sannheten hvis det blir ubehagelig for dem selv. 1
Gjest Kv84 Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Alt er så åpent på Internett, men med en gang en skal møtes irl så skal man plutselig være så lite åpen...
Steinar40 Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Alt er så åpent på Internett, men med en gang en skal møtes irl så skal man plutselig være så lite åpen... Ja, det er sant dette. På Internett føles alt mye mindre personlig. Om det egentlig er det kan man selvfølgelig filosofere over hehe Men når man treffes så blir det ihvertfall i høyeste grad personlig.
solch Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Alt er så åpent på Internett, men med en gang en skal møtes irl så skal man plutselig være så lite åpen... Derfor jeg foretrekker å snakke minst mulig på nettet, og faktisk bli kjent med folk irl. Du får heller lirke det ut av vedkommende da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå