Gå til innhold

Snusflekker på sengetøy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen tips på hvordan jeg kan fjerne snusflekker på sengetøyet? Min kjære samboer er veldig flink til å sovne med snus, noe som går hardt utover sengetøyet. Er jo helt umulig å få bort!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer har akkurat det samme problemet :P jeg bytter fast på sengen 1 gang i uken og vasker sengetøyet på 90 grader å det går bort :)

Skrevet

Når broren min overnatter så er alltid sengetøyet hans fult i snusflekker, men det går jo alltid bort når jeg vasker på 60 eller 90 grader :)

Anonym poster: 5906d194df48454f7eaffbe187e5364b

Skrevet

Sover de virkelig med snus i kjeften???

Gjest Loverdose
Skrevet

Det er veldig lett å sovne med snus i kjeften. Selv gjør jeg det ofte når jeg skal legge meg om kveldene og sovner, glemmer rett og slett å ta den ut.

Skrevet

Jeg ville ærlig talt løst det ved å sette ned foten og lage regel om ingen snus i senga.

Senga er for soving og evt andre sengeaktiviteter, ikke for snus. :spy:

• Liker 4
Skrevet

Jepp. Broren min er så sykt avhengig av snus at du vil ikke tro det. Han kan legge seg med 3-4 sånne snusposer i munnen (2 oppe og 2 nede) og så våkner han om natta OG BYTTER!! Syke fyr :P

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig lett å sovne med snus i kjeften. Selv gjør jeg det ofte når jeg skal legge meg om kveldene og sovner, glemmer rett og slett å ta den ut.

Samboer snuser, men når han har pusset tennene for kvelden for å legge seg legger han ikke innpå en ny snus. Da hadde jeg blitt sur på han.

Jeg ville ærlig talt løst det ved å sette ned foten og lage regel om ingen snus i senga.

ENIG! Heldigvis deler jeg ikke seng med broren min :bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Nei, snusbruk i senga hadde jeg ikke tolerert. Hadde samboer snuset i senga, og griset til sengetøyet med griseriet hadde han fått vasket sengetøyet selv, og om det ikke ble pent igjen hadde han fått kjøpe nytt på egen regning. Ærlig talt!

Anonym poster: 535779af7aa6cb74410e58325c7f46fd

Gjest Loverdose
Skrevet

Herregud, så pirkete noen mennesker er... :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Tro meg, jeg har prøvd....... Men det er veldig lett for når vi ser på film i sengen og sånt, hehe :)

Skrevet

Dere kan da ikke nekte folk å snuse på senga? :overrasket: Snus på senga er herlig og burde være en menneskerett :jepp: Hadde jeg vært sammen med en som hadde begynt å nekte meg å snuse på senga, tror jeg jeg hadde begynt å le.

Vask sengetøyet på 60 grader, og skift litt oftere enn en gang i mnd, så går det nok bra :)

• Liker 2
Skrevet

Æsj til griseri!

Anonym poster: 06461e5cf55077130f46b720435da724

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Jepp. Broren min er så sykt avhengig av snus at du vil ikke tro det. Han kan legge seg med 3-4 sånne snusposer i munnen (2 oppe og 2 nede) og så våkner han om natta OG BYTTER!! Syke fyr :P

Hva f... ?! Det er jo helt sykt. Og jeg trodde jeg var avhengig! Jeg setter ofte inn en ny etter at jeg har tatt ut en fordi jeg ikke vil gi slipp på følelsen(hahaha), men wow...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...