Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #1 Skrevet 21. februar 2004 De som så music awards, der sang de den kjente sangen, husker ikke hva den heter nå... Noen som vet? Og hvilken cd den er på...
maiaa Skrevet 21. februar 2004 #2 Skrevet 21. februar 2004 Jeg så det ikke, men tror jeg har fått med meg at de sang "Wild Boys"... Kan det stemme?
orakel Skrevet 21. februar 2004 #4 Skrevet 21. februar 2004 På Brit Awards sang de både Ordinary World og Wild Boys. (De burde ha brukt playback for de har virkelig tapt seg)
Gjest Lea Skrevet 21. februar 2004 #5 Skrevet 21. februar 2004 Enig. Simon le Bon sang utrooolig falsk til tider. Og hvor ble det av han kjekkasen? (Den ene av Taylorene). De var utrolig bra på 80-tallet, men nå ble jeg ikke imponert.
orakel Skrevet 21. februar 2004 #6 Skrevet 21. februar 2004 I tillegg var gitarsoloene tidvis grusomt falsk. Tror Duran Duran har hatt en del utskiftninger opp igjennom.
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2004 #7 Skrevet 22. februar 2004 ordinary world var det ja, den er jo så utrolig fin.
stinegull Skrevet 24. februar 2004 #8 Skrevet 24. februar 2004 begge Taylor'ne var der, men tida/åra har gjort sitt, ja.
Gjest BærtBært Skrevet 25. februar 2004 #9 Skrevet 25. februar 2004 Jepp, de er gjenforent i sin opprinnelige utgave nå, med alle 3 Taylorene faktisk i tillegg til Nick og Simon.
Gjest glamourgirl Skrevet 25. februar 2004 #10 Skrevet 25. februar 2004 Jeg var sååååå forelska i John Taylor, hadde plaater og bilder og alt, så så jeg Brit og ble veldig skuffa.... Veldig.... Men jeg har vært på fest i leiligheten til Simon Le Bon, og sett det hemmelige tårn-rommet hans som man fant ved å dra ut ei bok av bokhylla, også vips et hemmelig rom... *brisker seg*
Suzy Skrevet 26. februar 2004 #11 Skrevet 26. februar 2004 Jeg var sååååå forelska i John Taylor' date=' hadde plaater og bilder og alt, så så jeg Brit og ble veldig skuffa.... Veldig.... Men jeg har vært på fest i leiligheten til Simon Le Bon, og sett det hemmelige tårn-rommet hans som man fant ved å dra ut ei bok av bokhylla, også vips et hemmelig rom... *brisker seg* [/quote'] Dette har du aldri fortalt meg!! *sjokkert* :o Jeg elsket Duran Duran da jeg var tenåring! Klarte aldri å bestemme meg for hvem jeg likte best av dem (John Taylor var jo så søt!), men var egentlig mest begeistra for Nick Rhodes - ja han med all sminken Wider baby smiling, you just made a million... trallala.. Girls on film... girls on film...
Gjest glamourgirl Skrevet 26. februar 2004 #12 Skrevet 26. februar 2004 8) Noen hemmeligheter må selv en glamourpike ha fra en Suzy-Puz.... No-no-notorious.... Gikk på skole med ei som het Sotourious.... gjett om hun fikk høre den sangen en del i 1986 og der omkring.... Jepp, sminke-Nick var også fiin... Men det var John for meg da :1986-sikle-smiley:
Suzy Skrevet 26. februar 2004 #13 Skrevet 26. februar 2004 8) Noen hemmeligheter må selv en glamourpike ha fra en Suzy-Puz.... No-no-notorious.... Gikk på skole med ei som het Sotourious.... gjett om hun fikk høre den sangen en del i 1986 og der omkring.... Jepp, sminke-Nick var også fiin... Men det var John for meg da :1986-sikle-smiley: *sukke* Save a prayer 'till the morning after..ooo.... *drømmer om sminke-Nick*
Gjest glamourgirl Skrevet 26. februar 2004 #14 Skrevet 26. februar 2004 danser med og minnes permanent, rosa debbylebestift nr fire, svart vaselin på vippene, (for en naturlig look) millet-jakke (mint-grønn) rosa ciffon-sløyfe i håret og ull-og-tull-mohair-genser....
Suzy Skrevet 26. februar 2004 #15 Skrevet 26. februar 2004 Cerise-mohairgenser, basketsko - perlemorfarget Debbyleppestift og svart, svart, svart rundt øynene... Clynol og Ladyfix i håret... Nei fader! Nå må jeg komme meg ut av 80-talls moduset *tar seg i nakken og løper ut* *nynner* The reflex is a lonely child who's...
Gjest glamourgirl Skrevet 26. februar 2004 #16 Skrevet 26. februar 2004 Starte åtti-talls mimre-tråd, kanskje? Lilla ball-genser, buksesæler, høyvannsbukser, tennissokker var faktisk kult :o date parfyme, vaselin på leppene, digre plæstikk øredobber, sukk...
Suzy Skrevet 26. februar 2004 #17 Skrevet 26. februar 2004 ohoi.... Og håret... helt flatt i profil og to meter bredt sett forfra
Gjest glamourgirl Skrevet 26. februar 2004 #18 Skrevet 26. februar 2004 :oops: Jeg hadde permantent, og tupert lugg, var ellers så tynn at jeg var til forveksling lik en Q-tips... 8)
Suzy Skrevet 26. februar 2004 #19 Skrevet 26. februar 2004 Jeg hadde de trangeste buksene som var å oppdrive og den største hjemmestirkka mohairgenseren i verdenshistorien... Ligna sannsynligvis mest på en av de der fargerike støvmoppene vet du... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå