AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Jeg lurer på hvorfor "alle hater" Camilla Parker Bowler? Var Charles utro mot Diana med Camilla? Eller liker ingen at Charles tok opp kontakten med sin gamle flamme etter Dianas død? Jeg mener iallfall at han måtte får gifte seg på ny om han ville, men ellers vet jeg ikke så mye om saken. Bare syns det er så mye dritslenging om Camilla, bare se her : http://www.youtube.com/watch?v=OFlbFTeoGHs&feature=related Anonym poster: f157fbc96227f56476b4ffd7b1288420
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 "alle" hater henne ikke, det er vel kun snakk om de som ikke kjenner henne? At hun ikke står høyt i kurs hos folket skyldes vel at hun og Charles hadde forhold mens C og D var gift. Mange av de som elsker Diana hater Camilla, naturlig nok. Tror jeg <br /><br /> Anonym poster: 5b8b588362c6fe8a969a5eec20446aee 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Bowles, ikke Bowler. "Stakkars Diana ble narret inn i et kjærlighetsløst ekteskap med en mann som egentlig ville ha Camilla", er vel standardkvedet. Særlig etter Dianas død tok sympatien for Diana og hatet til Camilla overhånd. Og ettersom en av mange konspirasjonsteorier er at det ikke var noen ulykke men at kongefamilien sto bak, så fyrte det jo ekstra opp da Charles "nå endelig kunne få sin Camilla". Det fantes (finnes vel fortsatt) utrolig mange Diana-fans der ute, på grensen til det fanatiske, og for dem er Camilla den onde heksen ettersom hun kastet skygge over C&D-eventyret fra dag én. De ødela Askepott-historien for folket, det gjør man ikke ustraffet :gjeiper: Anonym poster: 8750dc506ce454dff65ae51cb0ff4011 2
Anglofil Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Charles var utro med Camilla, og som Diana en gang sa i et intervju: det føltes som de var tre i ekteskapet. Charles og Camilla var gamle flammer og beholdt kontakten mens Charles og Diana var gift. Det falt ikke i god jord hos mange briter, og andre, som ble svært glad i Diana. Hun var jo svært ung da hun giftet seg med Charles og tror nok mange følte med henne fordi hun var såpass ung og sårbar. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Men hvorfor giftet Charles og Diana seg når Charles ville ha Camilla? Ble de tvunget til det? Syns Diana det var greit å gifte seg med en så eldre mann? Eller ville kongehuset bare ha en ung 19 år gammel jomfru som kunne føde en ekte arving til tronen? Anonym poster: 78aaf89d34d90a3a949c0fbdb959f547
Anglofil Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Nei, de ble ikke tvunget, og de var vel stormende forelsket i starten antar jeg. Diana må vel ha syntes det var greit, ellers ville hun nok ikke gjort det i utgangspunktet. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Nei, de ble ikke tvunget, og de var vel stormende forelsket i starten antar jeg. Diana må vel ha syntes det var greit, ellers ville hun nok ikke gjort det i utgangspunktet. Mvh Yvonne Men hun var bare 19 år. Charles var jo minst 10 år eldre enn henne... Kanskje hun ble grepet av forelskelsen av forelskelsen? Hun ble kanskje betatt av å gifte seg med en prins, samtidig som familiene sikker pushet på og mente at dette var et bra team. Og jeg kan ikke skjønne at Charles var forelsket i henne, når han var forelsket i Camilla? Anonym poster: 78aaf89d34d90a3a949c0fbdb959f547
Anglofil Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Men hun var bare 19 år. Charles var jo minst 10 år eldre enn henne... Kanskje hun ble grepet av forelskelsen av forelskelsen? Hun ble kanskje betatt av å gifte seg med en prins, samtidig som familiene sikker pushet på og mente at dette var et bra team. Og jeg kan ikke skjønne at Charles var forelsket i henne, når han var forelsket i Camilla? Anonym poster: 78aaf89d34d90a3a949c0fbdb959f547 Han var vel forelsket i begge da, antar jeg. Dessuten mener jeg Camilla var eller ble gift på denne tiden. Uansett, kjærligheten kjenner ikke alltid aldersforskjellige og de trodde det vel skulle gå bra selv om han var 10 år eldre. Du får nesten se noen dokumentarer eller lese bøker om emnet, for det er vanskelig å gjette seg til hva de faktisk tenkte. Mvh Yvonne
Alvina Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Men hvorfor giftet Charles og Diana seg når Charles ville ha Camilla? Ble de tvunget til det? Syns Diana det var greit å gifte seg med en så eldre mann? Eller ville kongehuset bare ha en ung 19 år gammel jomfru som kunne føde en ekte arving til tronen? Anonym poster: 78aaf89d34d90a3a949c0fbdb959f547 Ingen av oss vet om de ble tvunget, men ytre press og forventninger er vel en del av bildet. Å si nei til GB`s tronarving ville vel ikke falt i nåde, husk at Diana også kom fra et veletablert hjem... Camilla var ikke egnet, både gift og flerbarnsmor. Kanskje Diana ble sjarmert, selv om Charles ser ut (og ser ut) som et gammelt øk. Vet ikke mer enn andre, men Diana ble fremstilt som uskyldigheten selv. At hun fikk en uekte sønn under sitt ekteskap er en annen del av historien, men alle tilga henne fordi hun i følge de som har fulgt saken fremstod som en som ble lurt og brukt som avlshoppe for kongeriket.
FrankDrebin Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 Kjenner naturligvis ingen av dem, men jeg kan ikke fatte og begripe hvordan Charles kunne bedra en slik vakker kvinne til fordel for "Rottweileren".
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 Ingen av oss vet om de ble tvunget, men ytre press og forventninger er vel en del av bildet. Å si nei til GB`s tronarving ville vel ikke falt i nåde, husk at Diana også kom fra et veletablert hjem... Camilla var ikke egnet, både gift og flerbarnsmor. Kanskje Diana ble sjarmert, selv om Charles ser ut (og ser ut) som et gammelt øk. Vet ikke mer enn andre, men Diana ble fremstilt som uskyldigheten selv. At hun fikk en uekte sønn under sitt ekteskap er en annen del av historien, men alle tilga henne fordi hun i følge de som har fulgt saken fremstod som en som ble lurt og brukt som avlshoppe for kongeriket. Uekte sønn? Hvem er det? William eller Harry? Anonym poster: c5b33d11deeeedbe0301a821d671b35f
loffen Skrevet 16. september 2012 #13 Skrevet 16. september 2012 Uekte sønn? Hvem er det? William eller Harry? Anonym poster: c5b33d11deeeedbe0301a821d671b35f Det er da bare usanne rykter...
Djungelvrål Skrevet 16. september 2012 #14 Skrevet 16. september 2012 Harry ligner veldig på han her: Hewitt...Husker jeg tenkte at harry lignet lenge før jeg leste det i tabloidene... http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=36121
Gjest Eurodice Skrevet 16. september 2012 #15 Skrevet 16. september 2012 Ingen av oss vet om de ble tvunget, men ytre press og forventninger er vel en del av bildet. Å si nei til GB`s tronarving ville vel ikke falt i nåde, husk at Diana også kom fra et veletablert hjem... Camilla var ikke egnet, både gift og flerbarnsmor. Kanskje Diana ble sjarmert, selv om Charles ser ut (og ser ut) som et gammelt øk. Vet ikke mer enn andre, men Diana ble fremstilt som uskyldigheten selv. At hun fikk en uekte sønn under sitt ekteskap er en annen del av historien, men alle tilga henne fordi hun i følge de som har fulgt saken fremstod som en som ble lurt og brukt som avlshoppe for kongeriket. Uttrykket "uekte barn" gir meg grøsninger. Alle barn er ekte! 2
Alvina Skrevet 16. september 2012 #16 Skrevet 16. september 2012 Uttrykket "uekte barn" gir meg grøsninger. Alle barn er ekte! Du har rett, bra du korrigerte meg. Beklager utsagnet om "uekte barn", mente barn med ukjent far eller en annen far enn oppgitt. Jeg tenkte også at Charles ikke kan være faren til sin yngste sønn, lenge før det kom opp i media. Han ser ut som han kommer rett ut fra kopimaskinen til Hewitt.
Gjest Eurodice Skrevet 16. september 2012 #17 Skrevet 16. september 2012 Du har rett, bra du korrigerte meg. Beklager utsagnet om "uekte barn", mente barn med ukjent far eller en annen far enn oppgitt. Jeg tenkte også at Charles ikke kan være faren til sin yngste sønn, lenge før det kom opp i media. Han ser ut som han kommer rett ut fra kopimaskinen til Hewitt. Jeg tenker det samme som deg. Han er som snytt ut av nesen til Hewitt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå