AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Gjentatte ganger har jeg gått på samme smell. Klarer ikke å ta steget videre fra dater hvor vi har det hyggelig, til å eskalere til noe. Har gått tur hjem med datenene flere ganger. Holdt rundt dem. Har ikke føltes naturlig å holde i hånden, selv om jeg har tenkt på det. Mange sier at om man tenker på det burde man gjøre det. Når man ikke har gjort noe så enkelt er det ennå lenger steg å kysse. Hva skal jeg liksom gjøre? Stoppe opp, se på henne og kysse henne? Skal jeg si noe om at jeg er betatt av henne først? Rimelig flaut. Er 27 år. Må få meg en kjæreste snart ass. Ellers ender jeg singel for alltid. Skulle ønske damene kunne tatt mer initiativ. Anonym poster: dfcfa7dff39d2b349f97afeb20129660
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 jenter liker bestemte menn som viser hva de vil ha, så du er nok bare nødt å ta deg i nakkeskinnet. Ikke tenk så mye på konsekvensene når du kysser henne.. Bare gjør det. Anonym poster: 54613c30122c1dae30ba38cad726723d 3
Gjest Wei Wei Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Bare slapp av og fortsett i samme tempo. Ikke stress deg selv om at på date nr. --- så må dere holde henner, på date nr. --- så må du si du kysse henne. Jeg vil tro at alt kommer lett og naturlig med den rette jenta. Forstår at du ville gjerne at damene skulle ta mer initiativ, men det varierer. Vi, for eksempel, har nå møttes tre ganger og har ikke kysset eller holdt rundt hverandre ennå. Han kom med en blomsterbukett og det mener jeg viser at han liker meg. Men samtidig, så vil jeg gjerne få en klem også, men jeg tør ikke gjøre det først. Det er spennende med spenning også.
Steinar40 Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Har man ikke lyst så er det bedre å la være.
solch Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Du må bare satse litt. Om man først har startet på kosinga, så ta steget litt lenger, og lenger, også ender dere opp på soverommet
mizzmichelle Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 viss ikke du vill ta det steget så vent til den andre, så du ikke virker får overdrivend
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå