Gå til innhold

Derfor foretrekker mange menn utenlandske kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anti-Feminist-24.jpg

Heller en kvinne fra utlandet som er feminin og som synes menn er spennende og interessante personer enn en norsk kvinne som er aggressiv, selvopptatt, og i øvrig ødelagt av feminismen.

Menn foretrekker feminine kvinner. Kvinner foretrekker maskuline menn. Feminismen har ødelagt dette. Derfor søker mange menn ekte kvinner i utlandet. For der kan de finne kjærligheten.

Anonym poster: 811ddbf44c45ed81b17fdc84b69493fe

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn som ikke klarer å utvikle seg (ikke undervurder påvirkningen fra miljø og foreldre) eller ikke får napp og blir bitre drar til utlandet, det er min observasjon. Selvfølgelig ingen regel uten unntak.

Lett for enkelte å legge et helt folkeslag for hat hvis man får nok avslag.

Anonym poster: a0ff8a042c0fd199fa1e01e1460f265e

• Liker 22
Skrevet

Det fins mange søte, feminine kvinner i Norge, men du har vel ikke møtt på de enda.

Mange kvinner er nok redd for å bli slaver for mennene sine.

Selv er jeg redd for å bli tatt for gitt. At mannen skal forvente at jeg skal ha middagen klar hver dag kl.17. Vet du, jeg blir ikke sammen med en mann for å være kokken hans, stuepiken hans eller vaskehjelpen hans. Jeg blir sammen med en mann fordi vi passer sammen, kjemien stemmer og vi kan prate alt og elsker hverandre - og jeg er elskerinnen hans.

VI er to om å elske, to om å rydde og to om å lage mat.

Anonym poster: 7295066672b078a4335185c70c658ef6

• Liker 10
Skrevet

Ingen kvinne som er elsket blir tatt for gitt av mannen sin.

Men hjemmet er hennes domene, hennes ansvar. I mens er arbeid, inntekt og økonomi mannens domene og mannens ansvar.

Det handler ikke om å ta hverandre for gitt. Det handler om at man har forskjellige områder man interesserer seg for og har ansvar for. Din jobb som kvinne er å stelle med barna, vaske i hjemmet og ordne med mat. Mannens oppgave er å jobbe og bringe hjem en inntekt dere kan leve av alle sammen. Noe som er en tung jobb. Så du må selv ikke glemme å sette pris på han.

• Liker 1
Skrevet

Anti-Feminist-24.jpg

Heller en kvinne fra utlandet som er feminin og som synes menn er spennende og interessante personer enn en norsk kvinne som er aggressiv, selvopptatt, og i øvrig ødelagt av feminismen.

Menn foretrekker feminine kvinner. Kvinner foretrekker maskuline menn. Feminismen har ødelagt dette. Derfor søker mange menn ekte kvinner i utlandet. For der kan de finne kjærligheten.

Bla bla bla bla bla.

Det finnes aggresive feminister i norge ja, og det finnes stup dumme redneck mannfolk.

Jegville tro disse to ikke passet sammen.

Men å si at alle kvinner i norge er sånn og sånn, blir teit. Hvis du treffer en dame du ikke liker eller som ikke vil ha deg , så gå videre da ....

Er det virkelig nødvendig å si at man da heller vil ha en asiatisk kvinne ?

Asiatiske kvinner er forøvrig forskjellige de og .

Jeg fatter ikke hvordan man får til et forhold med en en ikke kan kommunisere med . Mange av jentene som kommer fra Thailand kan ikke mye engelsk, så da går det på ja og nei og kroppsspråk en god stund.

Iallefall de seks månedene man har på såkalt " forlovelsesvisum "

Hvordan vet man hvordan denne kvinnen er da ?

Nei, jeg liker norske kvinner. De er alt på en gang. Sinna feminister som kaster forbandelser rundt seg, likeverdige partnere, gode mødre, støttespillere, myke kattunger, gode snekkere, debattanter, læremestre, ja egentlig alt mellom himmel og jord .

JEG ELSKER NORSKE KVINNER.

Se det , det var dagens erklæring.

• Liker 20
Skrevet

Men hjemmet er hennes domene, hennes ansvar. I mens er arbeid, inntekt og økonomi mannens domene og mannens ansvar.

Det handler ikke om å ta hverandre for gitt. Det handler om at man har forskjellige områder man interesserer seg for og har ansvar for. Din jobb som kvinne er å stelle med barna, vaske i hjemmet og ordne med mat. Mannens oppgave er å jobbe og bringe hjem en inntekt dere kan leve av alle sammen. Noe som er en tung jobb. Så du må selv ikke glemme å sette pris på han.

Hva slags bakoverstrebende underlegen kultur kommer du fra da ?

• Liker 18
Skrevet

Den som er mange tusen år gammel. Den der kvinnen hadde nøklene og bestemte over og i hjemmet og mannen hadde ansvaret for jordene. Den gamle kjernenorske kulturen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den som er mange tusen år gammel. Den der kvinnen hadde nøklene og bestemte over og i hjemmet og mannen hadde ansvaret for jordene. Den gamle kjernenorske kulturen.

Aha, og du har på en måte ikke fått med deg at verden gikk videre. At nå kan vi bestemme selv hva vi vil, uavhengig av hva vi har mellom bena.

Det finnes sikkert kvinner i norge som ønsker ditt ideal. Da kan de jo bare finne en mann som ønsker det samme, no problem .

Heldigvis har dere ikke muligheten til å nekte deres eventuelle jentebarn skolegang og deltakelse i samfunnet.

Endret av sebastianen
  • Liker 16
Skrevet

Når kvinner og menn får gjøre som de vil så vil kvinnen være i hjemmet og stelle og sysle mens mannen er på jobb og arbeider.

Norske feminister har hjernevasket norske kvinner så til de grader at de har glemt hva det vil si å være kvinne. Men hvis de fikk gjøre det de ville så ville de fleste ha blitt i hjemmet og stelt for mannen sin og barna sine. Akkurat som menn flest ønsker å jobbe og skape en økonomi som familien kan leve på.

Har du glemt dette? Har du glemt hva det vil si å være en familie?

• Liker 2
Skrevet

Jeg fant en mann i utlandet fordi norske menn ikke eier ryggrad. Det var det jo til og med en artikkel om i avisa nylig at norske menn mister testosteron. Om man liker feminine menn så er vel norske menn perfekte. Men jeg vil ha en mann med ryggrad, noe norske menn ikke har.

Anonym poster: 4991330e4c4d84b028e1e9a3f4400501

• Liker 6
Skrevet

Når kvinner og menn får gjøre som de vil så vil kvinnen være i hjemmet og stelle og sysle mens mannen er på jobb og arbeider.

Norske feminister har hjernevasket norske kvinner så til de grader at de har glemt hva det vil si å være kvinne. Men hvis de fikk gjøre det de ville så ville de fleste ha blitt i hjemmet og stelt for mannen sin og barna sine. Akkurat som menn flest ønsker å jobbe og skape en økonomi som familien kan leve på.

Har du glemt dette? Har du glemt hva det vil si å være en familie?

Tull og tøys.

Jeg ville ikke like meg om jeg bare måtte være på jobb hele tiden. Jeg vil gjerne ha tid sammen med ungene mine og . Og jeg liker å lage mat .

Min kone hadde antagelig gått på veggen om hun skulle være hjemme hele dagen.

• Liker 17
Skrevet (endret)

Jeg fant en mann i utlandet fordi norske menn ikke eier ryggrad. Det var det jo til og med en artikkel om i avisa nylig at norske menn mister testosteron. Om man liker feminine menn så er vel norske menn perfekte. Men jeg vil ha en mann med ryggrad, noe norske menn ikke har.

Du er jo ikke noe bedre du enn de som henter kvinner de tror er underdanige i asia .

Kan du kommunisere med denne fyren din da ? Har dere samme referanserammer ?

Eller er det bare et skaffedyr du har fått deg ?

Endret av sebastianen
  • Liker 4
Skrevet

Du er jo ikke noe bedre du enn de som henter kvinner de tror er underdanige i asia .

Kan du kommunisere med denne fyren din da ? Har dere samme referanserammer ?

Eller er det bare et skaffedyr du har fått deg ?

Elsker han over alt på jord. Vi fyller hverandre ut på godt og vondt. Og ja, vi har samme referanserammer, ønsker,drømmer og moralskstandpunkt.

• Liker 3
Skrevet

Elsker han over alt på jord. Vi fyller hverandre ut på godt og vondt. Og ja, vi har samme referanserammer, ønsker,drømmer og moralskstandpunkt.

Hva er greia ? Enten fant du en mann du elsker, eller så reiste du til utlandet for å finne " en mann med ryggrad" . Det er forskjell her, ser du ikke det.

• Liker 4
Skrevet

Hva er greia ? Enten fant du en mann du elsker, eller så reiste du til utlandet for å finne " en mann med ryggrad" . Det er forskjell her, ser du ikke det.

Hæh? Jeg dro til utlandet og fant en mann med ryggrad som jeg elsket. Jeg gidder da ikke leite etter menn jeg ikke kommer til å elske, hva er vitsen med det liksom?

Men jeg måtte til utlandet for å finne noen som jeg kunne elske og som passet meg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hæh? Jeg dro til utlandet og fant en mann med ryggrad som jeg elsket. Jeg gidder da ikke leite etter menn jeg ikke kommer til å elske, hva er vitsen med det liksom?

Men jeg måtte til utlandet for å finne noen som jeg kunne elske og som passet meg.

Hvorfor argumenterer du da med at " alle norske menn mangler ryggrad " , greier du ikke å holde din egen argumentasjonsrekke ? Er du bare et dumt skjørt som burde holde hønshjernen sin på kjøkkenet ? ( ironi )

Endret av sebastianen
  • Liker 8
Skrevet

Hvorfor argumenterer du da med at " alle norske menn mangler ryggrad " , greier du ikke å holde din egen argumentasjonsrekke ? Er du bare et dumt skjørt som burde holde hønshjernen sin på kjøkkenet ? ( ironi )

Fordi norske menn mangler ryggrad så jeg måtte dra til utlandet for å finne en som hadde det som jeg da syns var mandig nok til at jeg klarte å elske han. Jeg klarer ikke falle for menn som likegodt kunne vært kvinner, noe norske menn er.

Så jo, jeg holder fint min argumentasjonsrekke, men det er bare du som prøver å kverulere, men du er ikke så flink til det.

• Liker 2
Skrevet

Fordi norske menn mangler ryggrad så jeg måtte dra til utlandet for å finne en som hadde det som jeg da syns var mandig nok til at jeg klarte å elske han. Jeg klarer ikke falle for menn som likegodt kunne vært kvinner, noe norske menn er.

Så jo, jeg holder fint min argumentasjonsrekke, men det er bare du som prøver å kverulere, men du er ikke så flink til det.

Da er det vel greit at jeg synes du er en hønsehjerne? Siden du synes jeg ikke har ryggrad. Eller burde jeg ta hensyn til deg fordi du er kvinne ?

• Liker 7
Skrevet (endret)

Hvilket land kommer den utkårede " barske " mannen din fra da ?

Endret av Niennas
Skrevet

Det er du som tiltrekkes av disse kvinne til tross for at du ser faretegnene, så driter du i det til hun har gjort deg utmattet. Og når den utenlandske dama kan norsk, kan jeg banne på at hun er akkurat lik de andre du har hatt. Om ikke på samme måte, så kommer hun til å utnytte deg, for du er tiltrukket av de som skader deg.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...