Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere bare avfeid folk her på forumet som sier "Sjokkerende at han er Ålesunder" og lignende, tenker på en av de siktede i Sigrid-saken.

Men etter jeg snakket med onkelen min som kjenner det meste på to bein her i sonen (er fra Ålesund selv), så begynner jeg nesten å lure.. 64-åringen skal visst også stamme her fra, og for å ikke nevne Breivik-slekten.

Tilfeldig? Ja, sikkert. Ekkelt å tenke på for min del? Ja. Rolige og koselige Ålesund har visst mange onde hybelkaniner under teppet.

Merk, jeg er kanskje noe påvirket av min onkels reaksjoner og vin.

Anonym poster: b5f917623f593cee63c226d362e141dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Tja, i tillegg kan jo nevnes ikke helt ukjente fotballspillere med deres mor i spissen, opp til flere FrP politikere på Stortinget og så videre.....

Det er noe med sunnmøringer og jeg er sannelig i tvil om jeg er komfortabel med det gitt..... huh.png

Skrevet

De fleste av oss er heldigvis fine folk. Er selv fra byen, og som innfødt vet jeg jo at det finnes mange svin her. Og blar man litt bak over i arkivet, er det flere sunnmøringer som er involvert i store norske drapssaker, dessverre.

Men det betyr ikke at jeg ikke er stolt av å være sunnmøring. Synes vi er fine folk jeg, hyggeligere mennesker skal man lete lenge etter.

Skrevet

Man kan si mye om sunnmøringer, men akkurat dette tror jeg er tilfeldig.

• Liker 2
Skrevet

Tja, i tillegg kan jo nevnes ikke helt ukjente fotballspillere med deres mor i spissen, opp til flere FrP politikere på Stortinget og så videre.....

Det er noe med sunnmøringer og jeg er sannelig i tvil om jeg er komfortabel med det gitt..... huh.png

lars Kristian Eriksen, er ikke han også sunnmøring?
  • Liker 1
Skrevet

De blir sikkert gæren av all denne kakespisinga og vaffelspisinga. (Ja, jeg bor på sunnmøre selv)

• 3 uker senere...
Skrevet

lars Kristian Eriksen, er ikke han også sunnmøring?

Det er han ja.

De blir sikkert gæren av all denne kakespisinga og vaffelspisinga. (Ja, jeg bor på sunnmøre selv)

Det kan kanskje ligge noe i det! Finnes nok av mennesker som mener hvetemel og sukker er djevelen.

Terje Sporsem er vel den eneste kjente personen jeg kommer på som folk muligens assosierer med noe positivit ser du bort fra dialekten.

Anonym poster: fed53fdabf82df895312db07d2d8f999

Gjest Gunfreak
Skrevet

De fleste av oss er heldigvis fine folk. Er selv fra byen, og som innfødt vet jeg jo at det finnes mange svin her. Og blar man litt bak over i arkivet, er det flere sunnmøringer som er involvert i store norske drapssaker, dessverre.

Men det betyr ikke at jeg ikke er stolt av å være sunnmøring. Synes vi er fine folk jeg, hyggeligere mennesker skal man lete lenge etter.

Det er bare noe du sier for å lure uskyldige gutter ned i kjelleren din, hvor du dreper dem!! :danse:

Skrevet

Det er bare noe du sier for å lure uskyldige gutter ned i kjelleren din, hvor du dreper dem!! :danse:

ajaj, avslørt!

Skrevet

Jeg studerer i Ålesund. Har ikke blitt drept enda.

Anonym poster: dbb8bc75fa8438c02a6ba53fad4c927a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...