Gå til innhold

Bryllupssang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig interessert i hva folk har planer om å bruke som bryllupssang eller hva folk har brukt?

Prøver å finne en jeg synes passer til oss som par, og som er typisk oss. Men de sangene jeg tenker passer blir jeg litt usikker på om passer som bryllupssang...

Hva har dere brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal nok ha hellbillies- med den finaste eg e veit :)

Skrevet

Hva mener du med bryllupssang ... ? Mener du den dere danser brudevals til ... ?

Skrevet

Ja, da mener sangen vi danser til :)

Skrevet

vi har ikke helt bestemt oss ennå. jeg har en drøm, men den har jeg ikke tenkt å avsløre foreløpig ... men det finnes uendelig mange fine valsestykker. for du tenker ordentlig valsemusikk ... ?

Skrevet

vi har ikke helt bestemt oss ennå. jeg har en drøm, men den har jeg ikke tenkt å avsløre foreløpig ... men det finnes uendelig mange fine valsestykker. for du tenker ordentlig valsemusikk ... ?

Ikke nødvendigvis.. Har tenkt litt på Bryan Adams, men litt usikker på hvordan vi skal danse til den.. Vil ha en sang jeg vil høre på senere , som blir våres sang .. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Mest sannsynligvis blir det Hellbillies- Den finaste Eg Veit på oss også :) Dere danser vals til den dere også?

Skrevet

har lurt på celine dion - the power of love, eller hellbilles - den finaste eg vet :) men vet ikke hvilken..

Skrevet

Her blir det fantastiske wienervalser som blir spilt utover kvelden inklusiv brudevalsen. Strauss er stikkordet. Nyyyydelig musikk i mine (våre) ører.

Skrevet

Vi skal nok ikke ha noen klassisk brudeals, men har en drøm om å danse på etterpåfesten til "lift me" med Madrugada og Ane Brun.

Skrevet

Vi skal ikke danse brudevals, men sliter litt med å finne musikk til kirken. Vi er begge over snittet opptatt av musikk, og vil ikke ha noen av klisjesangene, men de fleste sangene vi liker veldig godt er typisk ikke om lykkelig kjærlighet. Vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...