AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Hei. Jeg er en jente på 17 år. Er 165 høy, og veier 52 kilo. Jeg vet at jeg er slank og alt det der, men jeg klarer ikke se det i speilet. Ser bare en lubben jente når jeg står og studerer meg selv. I dag er det lørdag, og så klart så får jeg dårlig samvittighet når jeg har spist. Jeg vet at det er feil! Men når jeg har spist noe usunt, så føler jeg meg bare enda mer lubben og feit. Selv så har jo ikke 500 kcal over dagsbehover mitt noe å si, når jeg gjør det så sjelden ellers, men jeg klarer ikke tenke sånn. Æsj, dette suger. Hva kan jeg gjøre? Er det styrke jeg burde trene for å se fastere ut? Kan jeg forsatt se resultater selv om jeg trener hjemme uten vekter? Feks gjøre planken, knebøy osv. Vil jeg se resultater? Hjelp meg. Og har det noe å si hva jeg spiser, så lenge jeg ikke er over dagsbehovet mitt? Anonym poster: e5454c5d11130bf49f4936b24f489f3d
Gjest *Maja* Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Det er jo alltid lurt å fokusere på sunne matvaner. Raske karbs fra sukker og lys brødmat har en tendens til å holde på vann og gjøre deg oppblåst. Sunne proteiner fra egg, kylling, karbonadedeig sammen med trege karbs fra grønnsaker og grove kornprodukter og sunt fett fra nøtter, oljer etc vil hjelpe på å få deg til å føle deg bedre og holde på mindre vann. Kardio trening er supert for å holde deg fast i fisken. Jeg jogger og har aldri sett bedre ut. Det viktigste er at du fokuserer på sunt og godt kosthold sammen med trening og at du ikke henger deg opp i vekt og kalorier; det er en farlig felle å gå i. Å spise litt ekstra i helgene er ikke farlig!
Wiggins Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Hei. Jeg er en jente på 17 år. Er 165 høy, og veier 52 kilo. Jeg vet at jeg er slank og alt det der, men jeg klarer ikke se det i speilet. Ser bare en lubben jente når jeg står og studerer meg selv. I dag er det lørdag, og så klart så får jeg dårlig samvittighet når jeg har spist. Jeg vet at det er feil! Men når jeg har spist noe usunt, så føler jeg meg bare enda mer lubben og feit. Selv så har jo ikke 500 kcal over dagsbehover mitt noe å si, når jeg gjør det så sjelden ellers, men jeg klarer ikke tenke sånn. Æsj, dette suger. Hva kan jeg gjøre? Er det styrke jeg burde trene for å se fastere ut? Kan jeg forsatt se resultater selv om jeg trener hjemme uten vekter? Feks gjøre planken, knebøy osv. Vil jeg se resultater? Hjelp meg. Og har det noe å si hva jeg spiser, så lenge jeg ikke er over dagsbehovet mitt? Anonym poster: e5454c5d11130bf49f4936b24f489f3d Det du burde gjøre er å gjøre noe med dine holdninger. Du er i det nedre området av normalvekt, og synes alllikevel du er lubben, da har du et mentalt problem, ikke et vektproblem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå